היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

חסארמה: "מרוצה מהתוצאה"

 

לאחר המשחק מול מכבי ת"א קריית שמונה יוצאת למשחק חוץ שעל הנייר היא צריכה לחזור ממנו עם 3 נקודות וניצחון ליגה שני, מכבי נתניה תארח את המפגש במושבה בעקבות עונש רדיוס שספגה.

הקבוצה של שלומי דורה עדיין ללא ניצחון ליגה ולכן תגיע על מנת להשאיר את הנקודות אצלה, ובכל זאת נתניה של השנה לא מלהיבה וגם בהתקפה שלה אין ניצוצות ולכן זה צריך להיות המשחק של קריית שמונה, בייחוד שהמשחק לא נערך באצטדיון הביתי.

 

 

מעבר לכך בקריית שמונה היו מעודדים מהתיקו במחזור האחרון מול מכבי ובעיקר מהיכולת של הקבוצה במחצית הראשונה, שאותה הקבוצה צריכה להמשיך.


בסיום המשחק התייחס חיימוב לדקות האחרונות: "אין ספק שהיה לנו מזל בסוף, אז אנחנו מרוצים מהתיקו צריך לדעת לשפר את היכולת של המחצית השנייה ונמשיך לעבוד קשה


 

עירוני קריית שמונה ומכבי תל אביב סיפקו בשבת האחרונה משחק שעונה לתואר "משחק עונה". הסגנית, שאירחה את האלופה, נפרדה ממנה ב-1:1 לעיני 4,200 צופים בסיומו של דו קרב מסקרן ומותח ואף רווי מצבים, ק"ש הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ואילו במחצית השנייה רק הצגה גדולה נוספת של חיימוב והמון מזל השאירו את הנקודה בצפון..

המשחק החל עם דומיננטיות של האורחים, אולם דווקא ק"ש עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-20. קאסיו פרננדס ניצל יציאה נוראית של פרדראג ראיקוביץ' כדי לכבוש מול הרשת החשופה

החניכים של סלבישה יוקאנוביץ' נכנסו להלם והתקשו לפתח את המשחק שלהם. ק"ש הייתה קרובה להכפיל את התוצאה אך לקראת סיום המחצית היה זה ערן זהבי שמצא את המשקוף של גיא חיימוב וסימן את המגמה לפני 45 הדקות האחרונות.

וקאנוביץ' העלה את גילי ורמוט, נוסא איגייבור ודיאן ראדוניץ' להופעת בכורה והתגמול הגיע. בדקה ה-72 גל אלברמן סיים דקות של שליטה מוחלטת של הלבנים כדי לכבוש ולקבוע 1:1. הקשר הוותיק, שכבש לראשונה מאז ה-13 באפריל, 2014, שלח בעיטה אדירה מ-18 מטרים, בנגיעה, היישר אל החיבורים של חיימוב.

סאלח חסארמה התייחס לכך שמכבי ת"א תמיד מתקשה מול קבוצתו: "אנחנו פשוט באים לעשות את העבודה, היה לנו משחק טוב במחצית הראשונה, בשנייה פחות ורק במזל בסוף לא קיבלנו גול. אני חושב שבגול שספגנו היה שחקן ששכב על הדשא ולא עצרו את המשחק"

על התוצאה אמר המאמן: "כן, אני מרוצה מהתוצאה, היו לנו כמה הזדמנויות גם במחצית הראשונה וגם בשנייה, במחצית הראשונה היינו מצוינים ועדיפים ויכולנו לכבוש עוד, בדקות הסיום הם הגיעו להזדמנויות שבנס לא נכנסו. אבל השער של מכבי הגיע כשהם לא עצרו כשהיה שחקן פצוע. אני גאה בבחורים שנתנו הכל. לפעמים יש טעויות שיפוט, מדובר בבני אדם והכל יכול לקרות, גיא היה בכושר מצויין והיה לנו גם קצת מזל אז אני מרוצה".

ציפיות להמשך העונה: "זה לא סוד שיש הרבה קבוצות שהתחזקו, אבל אנחנו כמו כל שנה רוצים להיות למעלה, יש הרבה מה לעבוד ולהשתפר, זה יקח קצת זמן אבל אנחנו בדרך הנכונה".

  כמו המאמן גם השוער הפנה אצבע מאשימה כלפי הצהובים שלא הוציאו את הכדור כששחקן הקרייה היה על המגרש: "האמת שזה לא מתאים לטל לא להוציא את הכדור, חבל שמזה קיבלנו גול אבל זה הכדורגל""

אולי יעניין אותך

Bottom ad