היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יגאל אדרי התפטר מאימון קבוצת הנוער

במוצאי שבת נפגש אדרי עם יו"ר מחלקת הילדים והנוער דורון שנפר והודיע על רצונו לסיים את עבודתו, אך נתקל בסירוב מצד שנפר ששכנע אותו להמשיך בקבוצה, למרות התוצאות הלא מחמיאות. אך אדרי ביקש לומר שהאינטרס של הקבוצה יותר חשוב לו מהאינטרס האישי שלו והוא מקווה שהזעזוע יעזור. בסופה של השיחה אכן סוכם כי הוא יפסיק את עבודתו בנוער אך ימשיך לעבוד במחלקה בתפקיד אחר. אי אפשר לברוח מהעובדות קבוצת הנוער לא מתפקדת מתחילת העונה כשהיא רושמת רק ניצחון אחד בשמונה מחזורים ונמצאת במקום ה-13 של טבלת הליגה. להבדיל, בכדי שתבינו את השינוי לרעה שחל בקבוצה, בעונה הקודמת היא סיימה במקום ה-4 תוך הצגות כדורגל יפות.

ביום רביעי האחרון נפגש הבעלים איזי שרצקי עם דורון שנפר ונתן ליו"ר חופש פעולה מלא לבחירת המאמן החדש, כאשר המאמן הזמני הוא רונן אזולאי. המובילים לאימון הקבוצה הם מאיר בן מרגי- שחקן עבר של קריית שמונה וע. מאמן בקבוצת הפועל חיפה בעבר, דוד לוי- מאמן במחלקת הנוער של מכבי חיפה ואדיר לוי- מאמן נערים א' במחלקת הנוער. לעיתון "חדשות הגליל" נודע שההתלבטות העיקרית היא בן שני המועמדים המובילים מאיר בן מרגי לאדיר לוי, שנפר צפוי לקבל את ההחלטה על מינוי המאמן בסוף השבוע.

בתגובה להתפטרות אדרי אמר מנהל המחלקה דורון שנפר: "אני מודה ליגאל אדרי על שירותו הטוב בנוער בשנתיים האחרונות, הוא הגיע עם הקבוצה להישגים גדולים ואני מצטער שהוא סיים את דרכו בנוער בצורה כזאת. אני מאמין בקבוצה הזאת ומשוכנע שנצא מהתקופה הקשה חזקים ונחושים יותר".

והיה גם מחזור גביע לשאר הקבוצות, התוצאות:

נערים א' שכזכור זכו בגביע בעונה הקודמת החלו במסע לשמור על התואר והשיגו ניצחון חוץ בתוצאה 5:3, וזאת לאחר שחזרו מפיגור של 2:0 במחצית. כובשי השערים, מתן לזמי עם שלושער, גיל רחמים ובאסל קדמני כל אחד עם שער.

נערים ב' הפסידו בחוץ 4:1 להפועל עכו.

נערים ג' ניצחו בחוץ את אחי נצרת בתוצאה 0:2 כובשי השערים, ניצן דניאל ורועי בן יאיר.

ילדים א', גברו בבית על הפועל חיפה בתוצאה 2:3 כובשי השערים לזכות ק"ש, עמית בן שמחון, גל נתנאל ואייל מוסטפא.

ילדים ב' הפסידו למכבי חיפה בחוץ 6:0

וכל המחמאות לשבוע זה מוענקות לקבוצת ילדים ג' שניצחו במשחק קשה ומאתגר מאד את בני סכנין בתוצאה 8:9, לאחר שחזרו מפיגור של 2:0 בתחילת המשחק. לאורך כל המשחק הפגינו הצעירים מלחמה ונחישות יוצאת מן הכלל, כשעל הקווים מדריכים את הקבוצה המאמנים אלעד גולני ומיקי ממן, אין ספק שעפ"י המשחק האחרון לא מעט כישרונות צעירים גדלים בשנתון הזה.

קבוצת טרום א' הפסידה בבית 11:7 לבית"ר נהריה

אולי יעניין אותך

Bottom ad