היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יד לחייל ולחיילת

מועצה אזורית הגליל העליון מקימה יחידת קשר לחיילים במטרה לחזק את הקשר עם אוכלוסיית המשרתים בצה"ל, לספק להם כתובת ולמסד את הטיפול המערכתי בנושא.

ראש המועצה, גיורא זלץ: "אני רואה את השירות בצה"ל כנושא מרכזי וחשוב ולכן החלטתי לשים דגש מיוחד על אוכלוסיית המשרתות והמשרתים בצבא ובשירות לאומי בכל שלבי הקשר עם הצבא: לקראת גיוס, במהלך השירות ואחריו. הפעילות שאנו מובילים אמורה לתת מענה לכל הצרכים של החיילים, משרתי קבע ואנשי מילואים ולכן הפעילות תהיה קשורה בכמה מחלקות במועצה. אני רואה בצעירים ככלל ובחיילים בפרט קבוצת גיל שמצריכה התייחסות מיוחדת".

היחידה תפעל במסגרת מחלקת ביטחון במועצה ולמעשה תסנכרן פעילויות של כמה מחלקות במועצה (חינוך, צעירים, ביטחון, פנאי ועוד). בשלב הראשון ייערך מיפוי צרכים של קהלי היעד, הסדרת תחומי האחריות והסמכויות והגדרת מאגר נתונים אמין.

בראש היחידה יעמוד אל"מ (במיל') שמעון ליטמן, תושב קיבוץ גונן במועצה. ליטמן: "ייעוד המנגנון שאנו מקימים להסדיר ולמסד את הטיפול המערכתי של המועצה באוכלוסיית המשרתים בצבא וכן לאפשר ייעוץ והכוונה פרטניים למשרתים ולמשפחותיהם על פי צורך. היחידה תפעל בשיתוף פעולה מלא עם המערכות הקיימות בצה"ל ובמערכת הביטחון, עם הנהלות היישובים, עם מחלקת הביטחון בתנועה הקיבוצית וכן עם גופים ממשלתיים וארגונים אזרחיים מגוונים".

מועצה אזורית הגליל העליון מאחלת לכל המשרתים בצבא, לכל המתנדבים בשנת שירות ולכל המתנדבים בשירות לאומי שירות נעים וקל ובעיקר שיחזרו הביתה בשלום.

אולי יעניין אותך

Bottom ad