היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יום חג במכון המחקר מיגל

 

לכנס חשיבות רבה, משום שמוצגים בו מחקרים מדעיים רבים הנעשים במסגרת המכון. זו הזדמנות טובה עבור החוקרים להיחשף לעבודות המחקר השונות, הנעשות בקבוצות האחרות וכן הוא מאפשר לסטודנטים, לחוות ולהתנסות בהצגת תוצרי המחקר, בכנס מדעי.

את הכנס פתח המנהל המדעי של מיגל, פרופ' דן לבנון: "כנס זה נערך לזכרו של יעקב ארזי ז"ל, שהיה מנכ"ל מיגל במשך 19 שנה ועשה עבודה חשובה ביחד עם שושיק פרי ואהרון ולנסי. יעקב בוודאי מסתכל עלינו מלמעלה ומחייך לעצמו וחושב: היה שווה להתאמץ, הפורום שיושב כאן היום מוכיח שמיגל צמחה והפכה למכון יישומי מדעי בגליל המזרחי, מכון מרכזי וחשוב שתומך בפיתוח אקדמיה ברמה הגבוהה ביותר והראיה לכך היא כמות הסטודנטים לתואר ראשון, מסטרנטים, דוקטורנטים ופוסט דוקטורטים המקיימים מחקרים במסגרת המכון. בו בזמן תומך המכון בפיתוח חקלאות ותעשיה מתקדמות וזה בשבילו כבוד גדול, אך יחד עם זאת, גם אחריות גדולה".

 

בין מארגני הכנס פרופ' מרטין גולדווי, ראש המחלקה למדעי הצמח במיגל, המשמש גם כראש המסלול לחקלאות בחוג לביוטכנולוגיה במכללה האקדמית תל-חי. פרופ' גולדווי: כנס מחקרי מיגל הוא יום חג בשבילנו. ביום זה אנו רואים את התוצרים, את הביכורים, של השנה האחרונה וזה מאוד מרשים. במהלך השנה, כל אחד מאתנו, עסוק בתחומי מחקרו והכנס  מאפשר ללמוד על המחקרים האחרים ולראות את היקף הפעילות המחקרית המדעית הנעשית במכון כולו, לקבל ביקורת בונה ולייצר שיתופי פעולה".

כנס מחקרי מיגל, שנערך במלון גליליון, כלל 35 הרצאות בתחומים מגוונים ביניהם: מדעי החי, מדעי הצמח, ביוטכנולוגיה, תזונה, מדעי הסביבה, חקלאות מדייקת ועוד.

בתמונה מימין לשמאל: מנכ"ל מיגל אבישי לוי, המדען הראשי של מיגל פרופ' דן לבנון, יו"ר החברה לפיתוח הגליל אורי דורמן ומארגן הכנס פרופ' מרטין גולדווי.

אולי יעניין אותך

Bottom ad