היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יום פתוח באקדמית תל חי במתכונת חדשה וייחודית

במסגרת פאנלים, בהנחייתן של הילה קורח ונטע-לי שם-טוב, יוכלו המתעניינים לשמוע על מגוון החוגים האקדמיים, מה ניתן לעשות עם התואר ואלו אפשרויות תעסוקה יפתחו בפניהם בעתיד

המכללה האקדמית תל חי, הנחשבת כיום לאחת המכללות הציבוריות הטובות בישראל, עורכת ביום חמישי 2/6/16 יום פתוח במתכונת חדשה וייחודית: המתעניינים יוכלו לשמוע על המגוון הגדול של החוגים האקדמיים ותוכניות הלימוד במכללה, באמצעות שני פאנלים, שיתקיימו בצהרי היום, בהנחייתן של מגישות הטלוויזיה נטעלי שם-טוב והילה קורח.

הפאנלים יחלו בשעה 13:30. הפאנל של הפקולטה למדעי החברה והרוח יכלול את ראשי החוגים ומרצים בכירים של הפקולטה למדעים וטכנולוגיה: מדעי המחשב, מדעי המזון, מדעי התזונה, מדעי החי, מדעי הסביבה, וביוטכנולוגיה ויתקיים בכיתה 2103. בפאנל השני, ישתתפו ראשי החוגים ומרצים בכירים מהפקולטה למדעי החברה והרוח: חינוך, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה, כלכלה וניהול, לימודי מזרח אסיה והחוג ללימודים רב-תחומיים ויתקיים באודינטריום זרנגין.

בנוסף לפאנלים, יוכלו המתעניינים לקיים פגישות אישיות עם ראשי החוגים, מרצים, סטודנטים ובוגרים, לשאול את כל השאלות המטרידות אותם, לקבל תשובות והסברים ולשמוע על חווית הלימודים המיוחדת והמהנה במכללה.

במהלך היום הפתוח יוכלו המתעניינים לבדוק זכאות למלגות במתחם מיוחד שיוקם לצורך כך ולקבל את כל המידע על  תעסוקה, דיור וקהילה בגליל. כמו-כן, ניתן יהיה לערוך סיורים  במכללה ובגופים הקשורים אליה: חברות ההיי טק באזור, המעבדות החדישות בפקולטה למדעים וטכנולוגיה, מעונות הסטודנטים, מכון המחקר מיגל, המכון לאומנויות, החטיבה ללימודי חוץ ועוד. הנרשמים ללימודים ביום הפתוח יזכו לקיזוז דמי ההרשמה בסך 380 שקלים.

המכללה מציעה למתעניינים הסעות חינם מכל רחבי הארץ.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad