היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יום פתוח המכללה האקדמית תל-חי מזמינה אותך לשמוע על תכניות הלימוד

בין התוכניות החדשות, יוצגו התכנית לתואר שני בלימודי גליל ובמדעי התזונה שהחלו לפעול השנה וזוכות להצלחה גדולה. כמו כן, תוצג התוכנית לתואר ראשון בשירותי אנוש ורב-תחומי לאנשים עובדים, אשר מאפשרת לשלב לימודים אקדמאים לצד מעגלי החיים הנלווים עבודה ומשפחה. התוכנית נוגעת בעולמות תוכן רבים ומגוונים כגון: סוציולוגיה, פסיכולוגיה, שיווק משפטים, כלכלה, יזמות ועוד, והיא מכשירה את בוגריה להשתלבות במגוון גדול מאוד של תפקידים במגזר הפרטי והציבורי.

תוכנית חדשה נוספת שתוצג, היא התוכנית לתואר ראשון בקדם רפואה. זוהי תכנית ארבע-שנתיות הכוללת את שבעת מקצועות הליבה של לימודי הקדם-רפואה: ביולוגיה של התא, ביוכימיה, ביולוגיה מולקולרית, גנטיקה, פיזיולוגיה, מיקרוביולוגיה וסטטיסטיקה. בראש התוכנית עומד פרופ' ערן דולב, אשר כיהן בתפקיד קצין רפואה ראשי של צה"ל ושימש בתפקידי ניהול רבים באקדמיה ובעולם הרפואה.  בוגרי התוכנית יוכלו להשתלב בלימודי הרפואה בבית-הספר לרפואה החדש בצפת ובשאר בתי-הספר לרפואה בארץ ובעולם.

במהלך היום הפתוח יוכלו המתעניינים להתרשם ממגוון החוגים האקדמאים ואפשרויות הלימוד שהמכללה מציעה, להיפגש ולקבל ייעוץ אישי מראשי החוגים וממרצים בכירים, לשמוע הרצאות של ראשי החוגים על המיוחד בחוגים אותם הם מנהלים, לשוחח עם סטודנטים ובוגרים ולשמוע מהם על חווית הלימודים המיוחדת בתל-חי.

המתעניינים יוכלו לבדוק זכאות למלגות במתחם מיוחד שיוקם לצורך כך ולקבל את כל המידע על  תעסוקה, דיור וקהילה בגליל. בנוסף ניתן יהיה לערוך סיורים במכללה ובגופים הקשורים אליה: חברות ההיי טק באזור, המעבדות החדישות בפקולטה למדעים וטכנולוגיה, מעונות הסטודנטים, מכון המחקר מיגל,  המכון לאומנויות ועוד. הנרשמים ללימודים ביום הפתוח יזכו לקיזוז דמי ההרשמה.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad