היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יום שיטור קהילתי בקריית שמונה

"אני שמח להיות שותף ליום שיטור קהילתי ולראות את הפעילות הענפה שמשטרת ישראל ותחנת קריית שמונה חושפות בפני תלמידי העיר. חשוב שהתלמידים שלנו ייחשפו לפעילויות המיוחדות של המשטרה ויכירו את הפן הנוסף והאחר של המשטרה, שכל תפקידה הוא לעזור ולסייע לתושבים ולדאוג לקיומם של החוקים על מנת שנוכל לחיות במקום בטוח עם איכות חיים גבוהה", כך אמר ראש העיר ניסים מלכה בפתיחת יום השיטור הקהילתי שצוין השבוע בקריית שמונה. "אני מודה על שיתוף הפעולה בין כל כוחות ההצלה משטרה, מד"א וכיבוי אש שפועלים יחד עם הרשות המקומית, כדי לתת לכולנו תחושת ביטחון גבוהה יותר".

יום השיטור הקהילתי התקיים בשיתוף התוכנית 'עיר ללא אלימות' בהובלתה של ענבל נדלר ואגף החינוך והנוער בעיריית קריית שמונה.

במסגרת יום השיטור הקהילתי נחשפו מאות תלמידים מבתי הספר בקריית שמונה בפעילויות השונות של משטרת ישראל, תחנת קריית שמונה, תחנת מד"א וכיבוי אש.

בין השאר הוצבו בפארק הזהב 12 תחנות של חבלה, מז"פ, מג"ב, יחידת כלבנים, יחידת חילוץ, מדריכי שכונות, ניידות סיור, יחידת הפרשים, מד"א, כיבוי אש, תנועה ויחידת יס"מ, כל זאת במטרה ליידע את בני הנוער על מגוון הפעילויות של המשטרה.

ראש העיר שסייר בתחנות  אמר: "אני משוכנע כי היום הזה הוא חלק מקשר עמוק שנבנה בין המשטרה לקהילה ובין המשטרה למערכת החינוך. קשר אותו אני מתחייב להעצים ולפתח למען כולנו".

בתמונות: ראש העיר ניסים מלכה, סגנו ד"ר בוריס סידלקובסקי, המשנה לראש העיר אלי זעפרני, תלמידי בתי הספר בקריית שמונה וילדי גן אורנים ביום הפעילות המיוחד.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad