היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יורם מלול והרצל בן אשר מצטרפים לקואליציה

במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול בצהריים באולם המליאה בבניין העירייה הודיעו ראש העיר ניסים מלכה וראש סיעת "בוחרים להצליח" יורם מלול כי החליטו לשתף פעולה למען טובתה של קריית שמונה.

סיעת בוחרים להצליח תצטרף לקואליציה כאשר ראש הסיעה יורם מלול יתמנה כחבר דירקטוריון ומ"מ יו"ר של החברה הכלכלית ויקבל לידיו את סמכויותיו של ראש העיר המשמש כיו"ר הדירקטוריון. ראש העיר הצהיר כי הוא יאפשר למלול חופש פעולה מוחלט בחברה הכלכלית.

הרצל בן אשר יקבל לידיו את תפקיד הממונה על החינוך בעיר. בעבר שימש בן אשר בתפקיד מחזיק תיק החינוך בהיותו מ"מ וסגן ראש העיר.

 

בעקבות ההסכם שנחתם ייאלץ סגן ראש העיר בתואר יהודה חיים לוותר על מקומו בחברה הכלכלית לטובת יורם מלול. רק לאחר שיהודה חיים הסכים לוותר על מקומו בחברה הכלכלית לטובת יורם מלול נחתם בסופו של דבר ההסכם הקואליציוני בין הצדדים.

העברת הסמכויות והמינויים של מלול ובן אשר יובאו לאישור מועצת העיר בישיבתה הקרובה.

בשבועיים האחרונים התקיים מו"מ חשאי בין הצדדים שלמרבה ההפתעה לא דלף אפילו למקורביהם של שני הצדדים. "העובדה שהמו"מ לא דלף הוכיח כי מדובר באנשים אחראיים שטובת העיר לנגד עיניהם", אמרו אמש יודעי דבר.

כאמור לאחר מספר ימים של מו"מ תכליתי נפגשו ראש העיר ניסים מלכה וחבר המועצה יורם מלול בלשכתו של ראש העיר וחתמו על הסכם ההצטרפות לקואליציה.

בטרם החתימה הרשמית שוחחו מלכה ומלול ארוכות על המשקעים שסחבו עימם ממערכת הבחירות האחרונה והחליטו לשכוח את העבר ולהתרכז בהווה ובעתיד כשטובת הציבור והאינטרסים של קריית שמונה עומדת לנגד עיניהם.

במסיבת העיתונאים אמר ראש העיר: "אני שמח להודיע על איחוד כוחות למען העיר ועל חבירתם של חברי סיעת בוחרים להצליח יורם מלול והרצל בן אשר לקואליציה העירונית. כולנו מבינים כי האתגרים הרבים שעומדים בפתח מחייבים איחוד כוחות למען המשך העשייה בקריית שמונה. יורם ואני הנחנו את כל משקעי העבר בצד ואנו שמים במרכז את התושבים ורווחתם ונעשה הכל יחד, לשפר את איכות החיים של כל תושב ותושב בעיר".

ראש העיר הוסיף: "ליורם ולי הייתה שיחה אישית, כנה ואמיתית ואני שמח ששנינו רואים עין בעין את טובת תושבי קריית שמונה. גם בשיחה האישית וגם כאן אני רוצה להתנצל בפני יורם אם במערכת הבחירות האמוציונאלית שעברנו נעשו ונאמרו דברים שפגעו באופן אישי. ואני מוחל לכל מי שפגע בי".

ראש העיר לא שכח להודות גם לחברי הנהלת העיר על התמיכה בהחלטתו לצרף את מלול ובן אשר לקואליציה. "אני שמח שחברי להנהלת העיר הביעו תמיכה גורפת באיחוד הכוחות ואני מקווה שהרוח החדשה המנשבת בין חברי מועצת העיר תחזור כבעבר לנשב גם בקרב כל תושבי העיר".

יורם מלול: "יש לנו הרבה דברים לעשות למען קריית שמונה ואין זה הזמן למלחמות יהודים. חשוב להפגין אחדות בכל המישורים ולסייע לראש העיר ולהנהלת העיר בשמירה על האינטרסים של קריית שמונה ובהמשך קידומה של העיר. אני מצטרף לקואליציה כדי לתרום מניסיוני וכדי להשפיע מבפנים על תהליך קבלת ההחלטות".

יצוין כי התפקידים אותם קיבלו מלול ובן אשר במסגרת שליחותם בקואליציה הם בהתנדבות מלאה. "אנו מתחייבים לשרת את הציבור נאמנה ובהתנדבות", אמרו מלול ובן אשר.

המשנה לראש העיר אלי זפרני: "היום יותר מתמיד זקוקה קריית שמונה להנהגה מאוחדת שתוביל את העיר בצורה שקולה ואחראית. כל מי שיכול לסייע לנו במאבק  למען עתידה של קריית שמונה מוזמן לקואליציה. רק על ידי אחדות נוכל להצליח לנהל את העיר טוב יותר ולהגיע לשיאים חדשים למען עתיד ילדינו".

חבר המועצה הרצל בן אשר: "הדבר היחיד שמניע אותנו הוא הדאגה לתושבי קריית שמונה והרצון שלנו להיות בכל מקום בו מתקבלות החלטות לטובת התושבים. כבוד הוא לנו לשרת את ציבור התושבים בעיר ונעשה הכל בכדי להיות ראויים לאמון שניתן לנו".

מ"מ וסגן ראש העיר ד"ר בוריס סידליקובסקי וסגן ראש העיר יגאל בוזגלו שנכחו במסיבת העיתונאים ברכו על המהלך ודיברו על חשיבות קואליציה רחבה לטובת קידום העיניינים של תושבי קריית שמונה.

בעקבות הצטרפותה של סיעת בוחרים להצליח לקואליציה העירונית, מונה כיום הקואליציה 11 חברים מתוך 13 חברים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad