היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יו"ר האופוזיציה ליועה"מ של העירייה: מנע תעמולת בחירות מצד ראש העיר

סמנים ראשונים שמערכת הבחירות לראשות העיר התחילה, אנו מקבלים באמצעות תלונתו של יו"ר האופוזיציה בנצי יעקב ליועץ המשפטי של העירייה עו"ד אריאל בר יוסף.

בתלונה טוען בנצי על כך שלמרות שאנחנו נמצאים בשנת בחירות (הבחירות לראשות העיר והמועצה יתקיימו בחודש אוקטובר השנה. ה.ב.א), ראש העיר מפרסם מודעות שלדעת המתלונן חורגות מהנחיותיו של היועץ המשפטי לממשלה.

חבר המועצה בנצי יעקב, כותב בין השאר: "כידוע אנו נמצאים בשנת בחירות, …ראש העיר חרג מסמכותו ופרסם מודעה בעיתון המקומי אשר אינה עומדת בקריטריונים של איסור על תעמולת בחירות בשימוש בכספי גוף מבוקר…".

 עוד כותב בנצי "ראש העיר מספר על תוכניתו לשדרוג גני שעשועים, המודעה פורסמה בעמוד צבע עם תמונתו בראש העמוד. …אנו פונים אליך כמי שממונה על קיום ושמירת החוק בעירייה, לפנות לראש העיר, חברי מועצת העיר ולעובדי העירייה ולחדד את הנהלים והתקנות בשנת בחירות, על מנת שמקרים אלו לא ישנו בעתיד", כותב חבר המועצה בנצי יעקב ליועה"מ במכתבו.

תוגבת העירייה: "כל מה שמפורסם הוא פועל יוצא מחובתה של העירייה ליידע את הציבור בעבודה שנעשית בעיר. העירייה מודעת לכללים והחוקים ותמשיך להקפיד עליהם".

אולי יעניין אותך

Bottom ad