היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יו"ר מפעל הפיס ביקר בראש פינה

הודה ליו"ר מפעל הפיס על תמיכתו רבת השנים של המפעל בפרויקטים קהילתיים, תשתיתיים במושבה.

בהמשך, הציג אביהוד את הפרויקטים הנוכחיים, בגינם המועצה מבקשת את סיוע מפעל הפיס ביניהם, באגף החינוך,  אישור בקשת המועצה לתמיכה וסיוע בשיפוץ בית הספר היסודי וילקומיץ', ציוד לחדר המדעים וחידוש מתקנים לחצר בית הספר.

בפן התרבותי, תמיכה בפסטיבל "בשביל היין" הכולל כנס מקצועי המיועד לכל העוסקים בתעשיית היין, יריד יין המאגד את כל היקבים מהגליל והגולן, פרס יקיר ענף היין, הופעות אמנים ביריד, תערוכת אמנות בנושא היין.

ובהקשר האזורי, ביקש אביהוד לקדם תכנון וביצוע של מרכז מטרופוליני – תרבות פנאי וספורט לכל האזור שיוקם בשטח מחנה הבינוי של צה"ל שאמור להתפנות בקרוב (בכניסה לראש פינה מצפון). הכוונה, בהקמת מרכז שישרת את כלל רשויות הגליל וייתן מענה כמרכז כנסים ומופעי תרבות וספורט בקנה מידה ארצי.

האלוף (מיל') עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס, ציין לשבח את אופן הצגת הנושאים השונים ביישוב מתוך זווית של עשייה ופעילות למען התושבים. עוד הוסיף, כי מועצת הפיס לתרבות ואומנות עומדת לדון בשורה של צעדים הקשורים לתמיכה ברשויות מקומיות, הביע נכונות  לבדוק כיצד יוכל  מפעל הפיס לסייע בהקשר הפרויקטים המוצעים.

עם סיום הביקור הודה האלוף (מיל') עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס לאביהוד רסקי על האירוח החם, והסקירה המקיפה והמלמדת לה זכה על המושבה, וקיבל מאביהוד את הספר "ראש פנה בת 130".

בתמונה: האלוף (מיל') עוזי דיין, ואביהוד רסקי

אולי יעניין אותך

Bottom ad