היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ילדה נטשה את הגן מבלי שהצוות הבחין בה

השבוע קרתה תקלה חמורה שרק בנס הסתיימה ללא פגיעה בנפש או בגוף.

האירוע התרחש ביום שלישי כאשר אחת הילדות בגן יצאה מהגן מבלי שהגננות או הסייעות הבחינו בה, הפעוטה חצתה כביש וחלפה על עשרות מדרגות בדרכה ביתה. האֵם ששהתה באותה עת בבית נדהמה לפגוש את בתה הקטנה.

האֵם הנסערת יצאה לבדוק מה קרה ולתדהמתה גילתה שאף אחד לא שם לב שהילדה יצאה מהגן.

אם הילדה ההמומה והורים נוספים התארגנו ותבעו לבדוק את המקרה ולפעול במלוא החומרה כלפי האחראים. הגננת וצוות הגן הזדרזו נפגשה עם האֵם עוד באותו ערב והתנצלו על המקרה.

לנוכח האירוע, ואחרי שיחות שהיו לאֵם ולנציגי ההורים עם נציגי העירייה, הגיעה למחרת (רביעי בבוקר) מנהלת אגף החינוך תמי לוי לשיחה עם ההורים ואם הילדה בגן.

לאור חומרת האירוע החליטו באגף החינוך להתייחס במלוא כובד הראש למקרה ואתמול (חמישי) התקיימה פגישה בהשתתפות מנהלת אגף החינוך תמי לוי ומפקחת הגנים כדי לתחקר את האירוע מתחילתו ועד סופו, להסיק מסקנות ולבדוק גם את תפקודן של הגננות והסייעות.

ככל הידועה ומחקירה ראשונה עולה החשד שהילדה נטשה את הגן בזמן שהגננות התחלפו (עקב יום לימודים ארוך, גננת מחליפה את הגננת שנמצאת במהלך היום בגן). זוהי השערה ראשונית, אולם כל האפשרויות יבדקו כאמור באופן יסודי. ממצאי הבדיקה והלקחים ייושמו עם סיום הבדיקה, בכל הרמות.

מהעירייה נמסר: "אנו רואים את המקרה בחומרה. מנהלת אגף החינוך תמי לוי מלווה את הנושא מול ההורים והצוות מרגע שהדבר נודע. נציגי העירייה ואגף החינוך יחד עם נציגי משרד החינוך יבדקו את המקרה באופן יסודי ויוסקו המסקנות המתבקשות, הן לגבי המקרה הנוכחי, ולא פחות חשוב לגבי העתיד בכל גני הילדים".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad