היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ילדים למען ילדים

מתקן התקשורת פותח על ידי תלמידי כיתה ט' שירלי ויסמין לרר, והברז המתריע על ידי אריאל צרפתי וגל הלל.

המורים שליוו את התלמידים לאורך כל הפרויקט, עודד יעקבי וטלי בארי גאים בהצלחת הפרויקט. בארי "התלמידים השקיעו עבודה רבה והיה חשוב להם להצליח במתן מענה לילדי שחפים". יעקובי: אני מבקש להודות לאנשי מפעל "גלקון" בכפר בלום ולאנשי "מכשור ופיקוד" בקריית שמונה, שתרמו ציוד, זמן וידע לפיתוח המתקנים".

המוצר "חפץ-בו" פותח על ידי יסמין ושירלי לרר. המתקן מיועד לילד שאמצעי התקשורת שלו עם המטפלים הוא באמצעות כרטיסיות שמראות חפצים שונים ביניהם הוא יכול לבחור ולהביע את רצונו.

כל החפצים והכרטיסיות ניתנים להחלפה על ידי המטפל, כך שהמתקן משמש אפשרויות מגוונות על פי שיקולי האדם המטפל. בנוסף, המתקן ניתן לניוד ממקום למקום יחד עם היותו יציב מספיק, מה שמאפשר למטפל עבודת תקשורת בחדרים שונים של בית הספר ללא חשש משבירה או הזזה על ידי תנועות לא רצוניות של הילד.

 

המוצר "Water Stopper" שפותח על אריאל צרפתי וגל הלל, מיועד לילדים שבגלל המוגבלות שלהם אינם יודעים להבחין מתי הם סיימו לשטוף ידיים ועליהם לסגור את ברז המים. המוצר בנוי מברז חשמלי שנפתח ונסגר על פי פקודה מבָּקָר  אלקטרוני, שקוצב את זמן זרימת המים. ייחודו של הברז בכך, שהבקר שולט גם על זמזם ונורית חשמלית, שמתריעים בצפצוף ובאור מהבהב על כך שזרם המים עומד להיפסק. ההתרעה מופעלת מספר שניות לפני היסגר הברז. המוצר כולו מותקן על גבי כיור רגיל המצויד בברז רגיל, ולכן מסייע לאמן את הילד לקראת חיים בסביבה רגילה. המוצר גם  תורם להגדלת תחושת העצמאות של הילד.

אולי יעניין אותך

Bottom ad