היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יעקב שושן חינוך – עובד מצטיין, עופר רחימי חזות העיר – עובד למופת

"אני שמח לפתוח את השבוע באירוע חשוב בו אנו מתכנסים כדי להוקיר תודה, להעריך ולהוקיר את העשייה של עובדים יקרים בעיריית קריית שמונה. אני דוחף לקיים אירוע שנתי בו נודה לעובדים שמגיע להם", אמר ראש העיר בטקס הענקת האותות לעובדים המצטיינים. "בעיריית קריית שמונה יש עובדים רבים שעושים את עבודתם נאמנה ולא תמיד זוכים להערכה או אפילו למילה טובה. מבחינתי אין זכות קיום לארגון, לחברה או לרשות מקומית שלא יודעים לכבד ולהעריך עובדים מסורים".

ראש העיר הוסיף: "מילה טובה שמקבל עובד יכולה להפוך יום עבודה שגרתי ליום הכי מאושר של העובד בעבודה. כשעובד מגיע לעבודה עם חיוך ומרגיש שמעריכים אותו התפוקה שלו עולה והשירות שהוא מעניק לציבור הרבה יותר טוב ומהיר".

הענקת התעודות לעובדים המצטיינים שבמצטיינים הנה אות הוקרה מהעירייה לעובדיה על שירות לטובת התושבים.

פרנסי העיר ביקשו להודות  לכל העובדים ולכל העוסקים במלאכה למען תושבי העיר, שהרי היעוד שלנו הוא לתת שירותים הולמים לתושבים.

 

 

ראש העיר: "ברכותיי החמות למצטיינים שבמצטיינים ליעקב שושן עובד מצטיין ולעופר רחימי עובד למופת שזכו השנה להיות הראשונים שיקבלו את תעודות ההוקרה".

התעודות הוענקו לעובדים על אחריותם, מסירותם ותרומתם לערכי העבודה ולייעול המערכת בעיריית קריית שמונה, מתוך תחושה של שליחות תוך עידוד המצוינות וביצוע המשימות לשביעות רצון הממונים, באופן הראוי לכל שבח והוקרה.

בראש הוועדה שבחרה את העובדים המצטיינים עמד סגן ראש העיר יגאל בוזגלו שזכה לשבחים על עבודה מקצועית של הוועדה.

מי שעוד זכה לשבחים הוא מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון על הדרך הנכונה בו פעלה הוועדה ועל הבחירה הראויה.

"אין לי ספק כי עובדים נוספים היו ראויים להיכלל ברשימה אך כשצריכים לבחור שני עובדים, הבחירה קשה ובסופו של דבר אני משוכנע כי מי שלא נבחר השנה ייבחר שנה הבאה במידה וימשיך לשרת את  הציבור נאמנה", אמר מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad