היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יער לזכר אבישי שינדלר

 

אם בימי שלום ושקט ואם בימי צר ומצור, בני הישיבה פועלים ותורמים את כל מה שיש להם, ויש הרבה. אחד מהם היה אבישי שינדלר שבט"ו בשבט ניטע יער חדש לזכרו ליד הישיבה שבה למד ואותה אהב ונצח בעת שנסע כטרמפיסט בחודש אלול האחרון.

אבישי שינדלר (24) למד חמש שנים בישיבת ההסדר קריית שמונה והיה מהפעילים בעיר וכשנה לפני מותו, עבר להתגורר ביישוב בית חג"י בעקבות אשתו מוריה שהייתה קומונרית בני עקיבא ביישוב. אבישי עבר ללמוד בישיבת שבי חברון, והיה חבר בכיתת הכוננות של היישוב, והיה אהוב על כולם.
אבישי נסע בטרמפ לביתו לפני מספר חודשים, ובדרך נורה על ידי מחבלים שתחילה פצעו אותו אולם לא עזבו את המקום עד אשר וידאו הריגה.

אבישי היה דמות מרכזית בקרב בני מחזורו, וחבריו הרבים ציינו שנה לחתונתו. "רק בשבת האחרונה הוא ציין אבישי שנה לחתונה שלו. הוא למד איתנו חמש שנים וגם לאחר שהתחתן עבר להתגורר במקום אחר אבל לא ויתר על לימוד התורה. זה מעיד עליו הרבה. זה כואב כל מה שקרה. אנחנו המומים", סיפר ברק אפרתי שהיה חברו ללימודים.
"הוא היה מהחבר'ה הכי טובים שלנו. מהחבר'ה שירדו לניסנית כדי לחזק את היישוב ברגעיו הקשים. בגלל מעורבותו הרבה למען הקהילה ולמען ישיבת ההסדר הוא אף נבחר להיות חבר בוועדת הקבלה של תלמידים חדשים. הוא שירת בקרבי", הספיד אותו מנכ"ל הישיבה חיים בומש

תלמידי הישיבה, ראשי הישיבה, רב העיר הרב צפניה דרורי והרב ישראל קירשטיין, הר"מים, בני המשפחה והחברים הרבים, יצאו לאחר הלימוד לנטוע יער על שמו של אבישי שינדלר הי"ד, בוגר הישיבה שנרצח בפיגוע בחודש אלול האחרון.


 

אולי יעניין אותך

Bottom ad