היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יפעה עמית-שליאר מנהלת חדשה לבית הספר 'דרכא' דנציגר

צוות משותף לעיריית קריית שמונה, רשת דרכא, ומשרד החינוך בחרו את יפעה שלאייר-עמית לתפקיד מנהלת בית הספר דנציגר. יפעה מחליפה המנהל היוצא ד"ר אמיר גולדשטיין.

עמית-שליאר כיהנה במגוון של תפקידי חינוך, ניהול והנהגה, וביניהם: הקמה וניהול של ביה"ס האזורי "פסגות" וכן ייסוד וניהול מרכז מורים (מחר 98) במכללת תל חי.

במסגרת עבודתה במרכז מורים הייתה יפעה שותפה פעילה בעשייה החינוכית בקריית שמונה ואף הייתה חברה ב"צוות אחד" בראשות מנהלת אגף החינוך והממונה על החינוך דאז, צוות אשר עסק בהתווית הדרך החינוכית בעיר.

ליפעה ניסיון רב ומגוון בניהול חינוך בפרט ובניהול ארגונים בכלל.  לאחר שנים רבות של עשייה מגוונת בתחום החינוך עברה יפעה לעבוד בבנק הפועלים. במהלך השנה למדה ניהול בנקאי ובסיום הלימודים קיבלה להוביל ולנהל את "קמפוס פועלים" מרכז ההכשרה, ההטמעה וההדרכה של הבנק על כל שלוחותיו ומגוון תפקידיו.

בשלוש השנים האחרונות עובדת יפעה בשרותי בריאות כללית כסגנית מנהלת המחוז, גם שם צברה ניסיון רב בניהול ובהובלת תהליכים ארגוניים גדולים.

ליפעה תואר שני בחוג ללימודי עבודה של אוניברסיטת תל אביב, ואת השכלתה הפורמאלית עשתה במהלך השנים בחינוך, ובפילוסופיה של החינוך, בקורסי מנהלים במכללת סמינר הקיבוצים ובמכללת תל חי לצד השתלמויות רבות במגוון נושאים חינוכיים.

 

 ראש העיר הרב ניסים מלכה ותמי לוי מנהלת אגף החינוך מברכים את יפעה בהצלחה רבה בניהול בית ספר דנציגר. "בית ספר דנציגר הוא בית הספר הגדול והמרכזי בעיר. חשוב היה למצוא מנהל ראוי ללא פשרות, ואני שמח על הבחירה, יפעה היא בחירה ראויה. אני משוכנע שיפעה תביא לדנציגר את הניסיון החינוכי והניהולי שלה, יפעה הציגה הבנה ותפיסה חינוכית מעניינת, והיא מביאה איתה הרבה ניסיון בניהול ארגונם גדולים. אני משוכנע בהצלחתה ונסייע לה  על מנת שתצליח", והוסיף "ברור היה לכולם שקשה יהיה למצוא מנהל אחרי ד"ר אמיר גולדשטיין. אמיר הוא מנהיג משכמו ומעלה, איש חזון ומעשה, שהוביל וסחף אחריו את צוות בית הספר המורים וההורים. וזו ההזדמנות להודות לאמיר על מסירותו ועבודתו שהיה בה הרבה נשמה ואהבה לתלמידים ולמקום ולאחל לאמיר הצלחה בהמשך", אמרו ראש העיר ומנהלת אגף החינוך.
מנכ"ל רשת דרכא, ד"ר גיל פרג, מוסיף: "אני מברך את יפעה  עמית-שלייאר על בחירתה לתפקיד. אין לי ספק כי בית הספר דרכא דנציגר, בניהולה של עמית-שליאר, ימשיך להיות אחד מספינות הדגל הייחודיות של החינוך בישראל. המוניטין הניהולי והחינוכי המוכחים של גב' עמית-שליאר, לצד יכולת המנהיגות המובהקת, עימם היא נכנסת לתפקיד כמו גם מסורת המצוינות של בית הספר, יש בהם כדי להבטיח את המשך הצלחתו ותנופתו של בית הספר".

רשת דרכא הודתה למנהל היוצא, ד"ר אמיר גולדשטיין, על עבודתו המסורה לאורך השנים בהנהגת בית הספר.
מפקחת בית הספר, אסנת אייל מאחלת הצלחה לד"ר אמיר גולדשטיין המנהל הפורש ומקדמת בברכה את המנהלת החדשה. "המנהלת תקבל ליווי והדרכה על מנת להמשיך את היציבות הבית ספרית ותמשיך להוביל את בית הספר להישגים בתחום הלימודי והחברתי כאחד", אמרב אסנת אייל.

אולי יעניין אותך

Bottom ad