היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יפתח לתנועה שלב א' במחלף נחל עמוד ממחלף גולני עד לצומת עמיעד

משרד התחבורה, חברת נתיבי ישראל והקבלן המבצע סולל בונה ריכזו מאמץ לפתוח את הכיכר ולבטל את צומת נחל עמוד המרומזר לפני חג הפסח, בכדי להקל במעט על עומסי התנועה הצפויים עקב הגעה צפויה של רבבות מטיילים לאזור בחול המועד פסח. כאמור מדובר בשלב א' בלבד של מחלף נחל עמוד, שהינו המחלף הגדול ביותר מבין 8 מחלפים מסוגים שונים המוקמים בפרויקט, ובנייתו תושלם בסוף השנה.

בימים אלה מושלמת בנייתו של המחלף שעל מפגש הכבישים- 65 ו-85. בשלב ב' יפתח המחלף במתכונתו הסופית, בו התנועה מכיוון מערב למזרח ולהפך, תנוע על כביש 85 באופן ישיר ללא רמזור על גבי גשר במחלף נחל עמוד. הבאים מכיוון דרום ולכיוון מזרח (מכביש 65 לכביש 85 לכיוון צומת עמיעד) והבאים מכיוון מערב לכיוון דרום (מכביש 85 לכביש 65) ינועו ברמפות ישירות. מעגל התנועה הסופי ישרת את הבאים מצומת גולני ופונים לכרמיאל ואת הבאים מעמיעד ופונים לצומת גולני.

המחלף אמור להיפתח לתנועה סופית ומלאה בסוף השנה.

 

בשל נוכחותם של מטיילים רבים באזור נחל עמוד בסמוך לעבודות המבוצעות, מדגישים בחברת נתיבי ישראל, כי יש לצעוד בשבילים המסומנים בלבד ולהישמע לסימונים ולשילוט האזהרה. סטייה מהשביל וכניסה לאתר עבודה מסוכנת מאד, מזהירים בחברת נתיבי ישראל.  

       

 

עדכונים ניתן לקבל במרכז ניהול התנועה של חברת נתיבי ישראל 2120*

וכן באתר חברת נתיבי ישראל – http://www.iroads.co.il

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad