היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יש כסף. איתוראן תשחק באצטדיון בקריית שמונה

האצטדיון העירוני הושבת לפני מספר שבועות לאחר שלא נמצא כשיר, לטענת נציגי מנהלת הליגה. מאותו הרגע החלו הריצות וישיבות העבודה והצהרתה של שרת התרבות והספורט מירי רגב שהאצטדיון לא ייסגר.

ראשי איתוראן ניהלו משא ומתן לגבי האפשרות שהקבוצה תשחק את משחקי הליגה באצטדיון סמי עופר בחיפה, על כל מקרה.

ראש העיר הרב ניסים מלכה, מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון והממונה על הספורט יורם ממן עשו ככל יכולתם כדי להעביר את רוע הגזירה על ידי שילוב אמצעים כספים של הטוטו, משרד הספורט והתרבות וסיוע מיוחד ממשרד האוצר.

הפזל הושלם אתמול (חמישי) לאחר שגם ח"כ יפעת שאשא-ביטון מסיעתו של שר האוצר משה כחלון נכנסה לתמונה והכסף החסר הושג. מאותו רגע ניתן האות לצאת לעבודות ולהתחייב בפני המנהלת שהליקויים יתוקנו.

מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון: "אנחנו יותר משמחים על פתרון הבעיה. זוהי דוגה נפלאה לכך שאם אנחנו משלבים כוחות ופועלים נכון, אנחנו משיגים את המטרה. אני מקווה שההצלחה הזאת תהיה אות וסימן לעבודה משולבת להשגת יעדים נוספים לטובת העיר".

דובר הקבוצה עדי פרג': "מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה שמח להודיע כי יפתח את עונת המשחקים הקרובה באצטדיון הביתי בקריית שמונה זאת לאחר התערבותה של חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון, מקריית שמונה, שטיפלה בנושא מטעם משרד האוצר והודיעה היום כי הושג הכסף למימון עבודות השיפוץ והשדרוג באצטדיון העירוני. המועדון מבקש להודות באופן אישי לח"כ שאשא-ביטון ולמשרד האוצר על תרומתם".

.

אולי יעניין אותך

Bottom ad