היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יש רגע קסום בלהכניס חתן וכלה ביום החשוב בחייהם

תחום המוזיקה המזרחית או הים תיכונית אפוף בכישרונות גדולים ונדירים אבל לפעמים בדמיונות מפותחים שהקשר שלהם למציאות רופף.

הזמר יוסי בן עמי משתייך למחנה הכישרוניים, והוא יודע את זה. ראייתו את המציאות מלמדת עליו יותר ממה שהיה מוכן לספר. עבודה קשה והתמדה, הם הנוסחה המנצחת, אך ללא סבלנות במקצוע הזה, הכל עלול להתנדף דווקא כאשר אתה בטוח בהצלחתך.

כזה הוא יוסי, איש כישרוני, מציאותי ומחובר למנהל מקצועי המנווט את הכישרון הזה להצלחה.

 

 

– ספר מעט על עצמך למי שלא מכיר אותך.

בן 28, ירושלמי במקור, מזה שנתיים גר עם רעיתי רעיה ובתי החדשה נויה מזה ארבעה חודשים  בקריית שמונה.

נולדתי בירושלים וגדלתי בשכונת קטמון, את שתיים עשרה שנות לימודי עברתי בבית הספר "דנמרק".

התחביבים האהובים עלי הם, ספורט עם חברים, טיולים עם המשפחה ומפגשים עם החברים הקרובים אליי.

 

– יצאת עם להיט ענק, 'יום חמישי'. האם אתה עובד על אלבום בכורה ראשון. אם כן, מתי זה קורה?

השיר החדש יום חמישי הוא באמת יוצא דופן מכל הסינגלים שהוצאתי עד היום מבחינת הרעש וההד התקשורתי שהוא עושה, אך אם תשאל אותי מה השיר הפייבוריט שלי הוא "בשעת התפילה", אפשר לכנות אותו כאהבה ראשונה ששמורה לה פינה חמה בלב.

אני עובד על אלבום הבכורה שלי שכרגע אין לו תאריך מדויק, זה צורך המון משאבים וכסף ובעזרת השם אני מקווה שזה יקרה בקרוב.

 

– ממתי אתה יודע שהאהבה שלך זו המוזיקה?

מגיל שלוש עשרה. אחי הבכור, משה, שר בבית עם הגברה שקנה לעצמו והזמין אותי להצטרף אליו, הוא שׂם לי שיר שהכרתי מאותה תקופה ואני אפילו זוכר את השיר (זה היה אייל גולן, לב חולה) , שרנו יחד בדואט ואז אחי ששמע אותי לראשונה אמר לי, 'תשמע יוסי, אתה שר מאוד יפה', ומאז לא עזבתי את המיקרופון.

 

– מה עושה לך המוזיקה?

קשה לי מאוד להסביר את זה במילים, זה סוג של טרפיה אישית, ובכלל כשאני נמצא על הבמה ורואה מולי את האנשים הנהנים משירתי, זה סוג אושר שמחייה את הנפש ונותן לי הרגשה של רעב להצלחה.

 

– באיזה סגנונות אתה שר, ואיזה מהם חביב עליך ביותר?

את האמת אני אוהב את כל סגנונות המוסיקה הישראלית ואפילו עשיתי כמה 'קאברים' לשירים ישראלים, אך ההתמקצעות שלי והאהובה עלי היא ים תיכונית.

 

– האם אתה רק שר או גם מנגן על כלי כלשהו?

את האמת אני אגיד לך, ניסיתי ללמוד קלידים אך זה לא ממש הלך לי, אז פיניתי את כל הזמן לשירה.

 

– האם אתה מופיע באירועים, ואם כן באיזה?

אני מופיע בכל סוגי האירועים, אם זה הפרטיים, ועדי העובדים או טקסים רשמיים. אני מאוד אוהב את החום של הקהל באירועים האלה ולא אפסיק עם זה, לא חשוב באיזה מומנטום אהיה.

אם תשאל אותי איזה סוג הופעה אני הכי אוהב אז אני אגיד לך שאת החתונות, יש רגע קסום בלהכניס חתן וכלה ביום הכי חשוב בחייהם למעמד העצום הזה שמרגש אותי כל כך כל פעם מחדש.

 

– מה היה הדבר המרגש והמיוחד שקרה לך במוזיקה?

היו לי המון רגעים מרגשים, אבל הרגע הכי מרגש שהיה לי, זה הרגע שהכנסתי לראשונה בחיי חתן וכלה בביצוע לייב עם השיר שלי "בשעת התפילה" שאם אפשר בהזדמנות זו להגיד המון תודה על המילים והלחן שנתן לי מי שמשמש כיום כמנהלי האישי נדב פרץ, ממש רגע שקשה להסביר במילים.

 

– מה החלום שלך בתחום המוזיקה?

כרגע אני שומר את הרגליים על הקרקע ולא מפריז בחלומות, אני מכוון לאלבום בכורה והמשך עשייה מוצלחת עם הופעות ואהבת קהל, אני מציאותי.

 

– לסיום יוסי, מה תאמר?

אני רוצה להוסיף שמאז שהגעתי לקריית שמונה, הכרתי אנשים חמים ומיוחדים במינם, שמרעיפים עלי אהבה והערכה על עשייתי במוסיקה, זה נותן לי כוח להאמין שהגשמת החלומות שלי אינה רחוקה. כמובן כל זה לא היה מתקיים ללא המנהל האישי שלי שלקח אותי לידיו מהרגע שנחתּי כאן בעיר. את נדב פרץ, רוב האנשים בעיר מכירים בתור "נדב פרץ הספר" אך אני יכול לספר עליו שהוא…אישיות מדהימה, שיודעת להקשיב, לתמוך, לפרגן וגם "לתת בראש" כשצריך. הוא גורם לי להישאר מי שאני באמת ולא להסתנוור מההצלחה, יש בו המון תשוקה ואמביציה להצלחה שלי ועל זה אני אסיר

תודה.

הרצל, אני מאוד מאוד מודה לך, נהניתי מכל רגע בראיון הזה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad