היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

כבוד דיגיטלי: קבוצת בטא זכו במקומות 2 ו-5 בתחרות ארצית

עם תחילת חג הפסח יצאה משלחת של עשרה חברי קבוצת בטא מיחידת הנוער בקריית שמונה, להשתתף בתחרות קודגורו, תחרות סייבר ארצית לנוער הנערכת זו השנה ה18. התחרות, שנערכה במרכז הבינתחומי בהרצליה, נתמכת על ידי מספר גופים טכנולוגיים, ביניהם חיל המודיעין, חיל תקשוב, עמותת בוגרי 8200, יחידת אופק בחיל האויר, IBM ורשת אורט, ובפועל משמשת גופים שונים בצבא ובתעשייה לאיתור בני נוער בעלי יכולות טכנולוגיות וידע טכנולוגי יוצאי דופן.
בני הנוער פתרו שאלות מתחומים כגון תכנות, אלגוריתמיקה, פיצוח תוכנה וידע כללי במערכות תוכנה, תוך שהם מתחרים עם בני נוער נוספים מרחבי הארץ אשר זכו לעבור את שלב הסינון הראשון של התחרות ולהגיע לשלב הגמר. עם סיום התחרות וספירת הנקודות הוכרזו הזוכים בעשרת המקומות העליונים, התברר כי רגב זפרני זכה במקום השני, ודניאל איבשין במקום החמישי, שניהם מן המשלחת של קריית שמונה. הזוכים בשלושת המקומות הראשונים יזכו למלגה באוניברסיטה הפתוחה, וזוכי המקומות הגבוהים גם מקבלים הצעות עבודה מחברות העוסקות בתחומי הסייבר. בשלב זה מתכוננים הזוכים להשתתפות בטקס קבלת הפרסים שייערך גם הוא במרכז הארץ. אגב, המשתתף הצעיר ביותר בתחרות היה עמית שמואל מקרית שמונה, שהצליח לעבור את מבחני הכניסה וזכות בתואר "המשתתף הכי צעיר".

קבוצת בטא היא קבוצת בני נוער מקריית שמונה והאזור (וכמה חברים מרחבי הארץ) המלמדים את עצמם טכנולוגיות בתחומי התכנות והסייבר, משתתפים בתחרויות סייבר בינלאומיות ומצמיחים היי טק שורשי מקומי. הקבוצה נפגשת פיזית על בסיס שבועי בבית הנוער בקרית שמונה בחסות יחידת הנוער העירונית, ומקיימת פעילות למידה ואימון שוטפים לאורך השבוע, וההשתתפות בה אינה כרוכה בתשלום או בהתחייבות, אלא אך ורק בהפגנת יכולת ללמוד ולקדם את עצמך ואת האחרים. בני נוער המעוניינים להצטרף לקבוצת בטא מוזמנים לפנות לעופר ולדמן בקבוצה בטלפון 052-5862989​

אולי יעניין אותך

Bottom ad