היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

כבר ט"ו בשבט בתל חי

 

מכללת תל חי בחנה פתרונות שונים למצוקת התחבורה והחניה של הסטודנטים במכללה, ואחד מהם היה תוספת של חניות. "מגמה ירוקה", המשיקה בימים אלה קמפיין לקידום תחבורה ציבורית אזורי, נקטה באקטיביזם, ולקחה את המעדר לידיים. הפעילים נטעו עצים, ובכך קראו למכללה להפסיק להתעלם מהבעיה בעזרת פתרונות קצרי טווח, ולפעול ביחד להשגת פתרון אזורי כולל, לשינוי מדיניות הממשלה ולהסדרת התחבורה הציבורית בכל האזור- לרווחת הסטודנטים והתושבים. בניית מגרש החניה ירדה מן הפרק, אך הקמפיין בעיצומו, עד שהסטודנטים יוכלו ליהנות מתחבורה ציבורית נגישה ויעילה. אז במקום לחכות לטרמפים בכל מזג אוויר או להיתקע בפקקים בכניסה וביציאה מהמכללה:

ביום שלישי, 4 בינואר 2011, בשעה 18:00 באודיטוריום ספריה במכללת תל חי קמפוס מערב, יתקיים כנס תחבורה ציבורית. מגמה ירוקה ואגודת הסטודנטים מזמינים את תושבי האזור להשתתף בקריאה הציבורית לפתרון נגיש וזול על מנת שנוכל לממש את חופש התנועה.

רוני קרן, פעילה במגמה ירוקה בתל חי: "הנוטע עצים- דואג לשנים. נטענו עצים כי בעינינו פתרון לשנה שנתיים הוא לא יעיל ורק מחמיר את הבעיה. בכוחות משותפים של הסטודנטים, המכללה ותושבי האזור נוכל להגיע לפתרון אמיתי, לתחבורה ציבורית זולה ויעילה- שהיא הזכות של כולנו."

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad