היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

כחמישים אחוז הצביעו בנימין נתניהו והליכוד בקריית שמונה

יום הבחירות בקריית שמונה היה מנומנם יותר מבעבר. הדוכנים השונים של המפלגות היו מאוישות, אבל ניכר היה שאף אחד לא הולך להתאבד על ציבור שבא להצביע.

אין הסבר אחד לתופעה אולם הנטייה היא לייחס את השקט כסוג של 'סגירת עניין'. אנשים הגיעו לקלפי מתוך ידיעה במי הם רוצים לבחור, ומשכך הנחישות הזיזה הצידה כל ניסיון 'לשכנוע'.

גם העובדה שהבגרות הפוליטית של המצביעים היא כבר לא נדירה, תרמה לשקט ולחוסר התכונה בדרך אל הקלפיות.

יום הבחירות עבר בשקט מופתי, לא נרשמו אירועים חריגים ובסופו של יום התקבלו התוצאות הבאות:

ליכוד: 49%

כחול לבן: 11%

ישראל ביתנו: 8.8%

כולנו: 8.5%

ש"ס: 5.5%

הבית היהודי: 3.4%

זהות: 3.3%

הימין החדש: 2.7%

העבודה: 2.5%

גשר: 2.4%

יהדות התורה: 0.69%

 

ההישג הבולט הוא של בנימין נתניהו והליכוד, ולא במקרה נתניהו מקדים את הליכוד, עם כמחצית מקולות המצביעים, וזה המון. ההישג גדול יותר בגלל שקריית שמונה עמדה במוקד ההתלהמות של התקשורת וחלק מהפוליטיקאים שלא פסקו להעלות את נושא ה'משעממת', לא פסקה ולוּ לרגע. עיניהם של רבים הופנו לתוצאות כאן אך ברגע שהתפרסמו התוצאות, נפלה דממת אלחוט.

מה שמסתבר שתושבי קריית שמונה בחרו להתייחס לעובדות ולא להשמצות של מתנגדי נתניהו.

הרב ניסים מלכה יו"ר הליכוד בעיר: "אני מברך את ראש הממשלה שלנו, מר ביבי נתניהו על הניצחון הגדול, על אף ולמרות ניסיונות התקשורת להכפישו. תושבי קריית שמונה זוכרים היטב את העזרה והתמיכה בקידום פיתוחה של העיר, את התכנית הנקודתית ואישור 222 מיליוני השקלים שביבי אחראי לה. תושבי קריית שמונה ניחנו בהכרת הטוב! אני מודה לאלי זעפרני, חברי היקר, על עבודתו המסורה, הנחושה, העקבית, על ארגון מופתי של מערכת הבחירות. אלי, ההצלחה האדירה של הליכוד בקריית שמונה היא שלך ובזכותך. אני מודה לכל התומכים והפעילים, בלעדיכם זה לא היה קורה /יו"ר הליכוד והאופוזיציה במועצת העיר ניסים מלכה".

אלי זפרני מקורבו של ראש הממשלה ומבכירי הליכוד בעיר, מנהל מטה הבחירות: "תושבי העיר יודעים שמי שהעביר את התוכנית הנקודתית לטובת קריית שמונה בסך 222 מיליון שקלים זה ראש הממשלה נתניהו, הם יודעים, למרות מסע ההכפשה נגדו, שהוא אוהב באמת את קריית שמונה. יש מי שסיפרו מעשיות כאשר ראש הממשלה היה עסוק בדאגה לעיר ותושביה. חמישים אחוז מתושבי העיר לא משקרים, וגם לא טועים. תודה ענקית בשם ראש הממשלה בנימין נתניהו, חברי במטה הבחירות והפעילים הרבים וממני. אנחנו אוהבים אתכם".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad