היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

כמה טוב לראות אתכם שוב…

שריקת הפתיחה של ליגת העל תצא לדרך בשבת הקרובה ואם לומר את האמת אין ספק שהתגעגענו, במשחק הראשון של העונה קריית שמונה תתארח אצל מכבי חיפה באחד המשחקים הכי מסקרנים של המחזור הראשון.

זהו כמובן ניסוי כלים ראשוני לשתי הקבוצות וצפוי משחק מעניין ומאתגר במיוחד, שני המאמנים הצעירים אריק בנאדו וברק בכר ייפגשו ראש בראש לקרב שאומנם יכול להיות שלא יקבע הרבה להמשך הליגה אבל בכל זאת יהווה אמירה ראשונה ובעיקר יסכם את העבודה שעשו הקבוצות במחנה האימונים והכנות הקיץ האינטנסיביות.

התרגשות נוספת צפויה לשני שחקנים מהכרמל, מדובר כמובן בחלוץ שמעון אבוחצירא והמגן אלעד גבאי שעד לא מזמן היו שניים משחקניה הדומיננטיים ביותר של קריית שמונה ולראשונה ייאלצו לשחק נגד האקסית שלהם.

מלבד זאת כבר בתחילת העונה צפויות לברק בכר לא מעט דאגות בעיקר בשל מספר גדול של שחקנים פצועים בקרב חניכיו, אומנם וובה בראון שנעדר בתקופה האחרונה מפעילות בגלל דלקת בברך. בראון חזר לאימונים אך עדיין לא ידוע באופן סופי אם יהיה כשיר למשחק, גם הקשר האחורי הליטאי מינדאוגאס פאנקה פצוע ובספק למפגש מול הירוקים במהלך השבוע ערך פאנקה אימונים אישיים עם מאמן הכושר ערן שאדו ורק בסמוך למשחק יוחלט האם הוא יוכל ליטול בו חלק בנוסף אחמד סבע ויואל צ'כנוביץ' עדיין לא חזרו לאימונים וגם הם בספק למשחק הראשון בליגה.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad