היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

להקיא מתוכנו את היורקים על ילדות והיורקים על היהדות

נראה שהאמת נמצאת היכן שהוא באמצע. דבר אחד כבר ברור, אף אחד לא יוצא טוב מסיפור מלחמות הנשים והגברים בפורעי החוק מקרב אלה המתקראים "חרדים". מצד אחד יש חבורת פורעי חוק המבצעים פשעים נגד נשים תחת אצטלה דתית למהדרין שמקומם מאחורי סורג ובריח. ומצד שני חבורה לא קטנה של מי שמצאו הזדמנות עסקית לעשות סיבוב על כל הדתיים, החרדים ושומרי תורת ישראל. נראה להם שעלו על סטרט-אפ מבטיח.

יש מי שמתארגן כבר עכשיו לקראת בחירות 2013 לכנסת. אחרי שנושא הדגל של הקבוצה המתעבת את הדתיים והחרדים, יוסף לפיד ז"ל הלך לעולמו, מסתובבים 'חייליו' בחוסר שקט נפשי ומחפשים מנהיג למחנה שלהם, שהוא לא קטן.

המועמד המוביל, כמו אצל השכנים שלנו במצרים ובלוב, ורחוק יותר צפון קוראיה, הוא הבן הממשיך, יאיר לפיד. חודשים רבים מתמרק האיש מול מצלמות הטלוויזיה ומעל במות ציבוריות לקראת היום הגדול בו הוא יכריז על הקמת מפלגה חילונית-ישראלית-נאורה והתמודדות על ראשות הממשלה. מהלכיו של האיש שקופים ונוגדים את המוסר הבסיסי לשוויון הזדמנויות מול מתמודדים אחרים, ויתרה מכך, האיש מנצל את הטלוויזיה לקידום סדר יומו הפוליטי-מפלגתי. הצביעות והמוסר הכפול באים לידי ביטוי במלוא כיעורם, ואין פוצה פה ומצפצף.

גירוש נשים הוא עניין לפרק הפלילי בספר החוקים של מדינת ישראל ואינו נוגע כהוא-זה לתורת ישראל. זו לא דרכה של התורה. זו לא דרכם של מי שרוצים לחיות בחברה אנושית בכלל וקהילה יהודית בפרט.

מעשיהם של הפרחחים בבית שמש הוא עניין למשטרת ישראל ולפרקליטות. אם הם יעשו את עבודתם, המון רעל ונשק חלוד ייזרק לפח האשפה ולא ישמש חימוש בידיהם של 'ציידי הראשים של דת ישראל'.

יותר משדוחה התנהגותם של היורקים על ילדות, מטרידה העובדה שיש עדיין בקרבנו אנשים ונשים רבים שחייהם מוקדשים למלחמה אחת ויחידה, מלחמה ביהדות. לא משנה מה יעשו שומרי המצוות, יהיה מי שימצא בזה פגם. האמת, שאילו היינו תלויים ב'טוּב' ליבם של 'ציידי היהדות', לא היו מקרים של יריקה על ילדות וגירוש נשים מהמדרכות. פשוט לא היו כאלה שנוהגים כיהודים מחוץ לביתם. עד כדי כך.

המטרה המשותפת לרובנו חרדים וחילונים, הוא להקיא מתוכנו את היורקים על ילדות ומגרשי הנשים ואת שונאי האדם העושים זאת בחרדת קודש בליבוי מתמשך של אש השנאה ליהדות באשר היא.

ממש נמאס משניהם.

אולי יעניין אותך

Bottom ad