היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

לוח הזמנים

 

חגיגה משפחתית בפארק קצרין העתיקה, כולל הופעה של כוכבי ערוץ מאיר לילדים

בפארק קצרין יתקיים אירוע משפחתי, ססגוני ודרמתי במיוחד בסימן 50 שנה לאיחוד ירושלים וההתיישבות בגולן ו-40 שנה לקצרין. במקום יהיו סדנאות ייחודיות לילדים. יפעלו בפארק לצד סיורים חווייתיים, שחקנים, נגנים ועוד הפתעות. בעץ האלון ייערכו מופעי תיאטרון לילדים "מחר זה מחר" ו"מרציפן" בכיכובם של כוכבי ערוץ מאיר אסי צובל, יונתן (ניידת החלומות).

האירוע בתשלום סמלי  15 שקלים למשתתף בלבד!
מתי? יום רביעי, 9.8.17 , מהשעה 16:30 ועד 20:00 בערב.

 

כלייזמרים בצפת

עשרות אלפי מבקרים מהארץ ומהעולם צפויים להשתתף גם השנה בפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי בצפת, הפסטיבל הגדול בעולם למוסיקת נשמה יהודית שיעמוד השנה בסימן 30 שנות פסטיבל. במסגרת הפסטיבל הצפתי, אחד הפסטיבלים הוותיקים והחשובים בישראל, שיחגוג השנה 30 שנות כליזמרים, מתקיימים בכל שנה כ-70 מופעי מוסיקה ייחודיים בהשתתפותם של מיטב אמני הכליזמרים וגדולי מוסיקת הנשמה היהודית מישראל המופיעים לצדם של אמנים בינלאומיים על פני 5 במות שונות הפזורות בין הסמטאות העתיקות באווירה הייחודית של צפת. בין האמנים וההרכבים הרבים שיופיעו בפסטיבל בשנה זו: ישי ריבו, אברהם טל, יונתן רזאל, יצחק מאיר והרכב הכליזמרים, אהרון רזאל, ועוד.

מתי? 22-24.8, ל' אב-ב' אלול. מהשעה 20:00 ועד לשעות הקטנות של הלילה, כל המופעים בכניסה חופשית וללא תשלום לקהל הרחב

 

חמת גדר – בהפרדה לדתיים

פארק המים והנופש חמת גדר נערך לקראת תקופת בין הזמנים, ולטובת הציבור הדתי הוכנה תכנית פעילות חווייתית לכל המשפחה. המרחצאות יפתחו בשעות נפרדות לנשים וגברים.

תאריכים: י"א באב ועד כ' באב. 3-21/8.

שעות פעילות. רחצת נשים 18:00-20:00, רחצת גברים 20:00-22:00

 

 

 

לימוד שחייה לילדים בהפרדה

לימוד שחייה לילדים (קבוצות בנים ובנות בהפרדה). לימוד שחייה בשיטה ייחודית המקנה לילדים היכרות מעמיקה עם סביבת המים ובטחון עצמי. הלימוד מתקיים בקבוצות קטנות ביחס אישי בדגש על התקדמותו של כל ילד וצרכיו בתוך הקבוצה. הבריכה נמצאת בכפר יובל, בריכה מחוממת ומפנקת, הפועלת לאורך כל השנה, קיץ וחורף. יש מרחב המתנה נעים ומפנק בחוץ ובפנים, למלווים של התלמידים. יש מגוון נוסף של פעילויות מים בבריכה כמו התעמלות במים שחיית תינוקות וכו'. לפרטים נוספים, שושנה: 0549989430

 

פרויקט בית מדרש לנוער בחופש

בואו להיות שותפים

במהלך חופשת הקיץ מתקיימת פעילות בית מדרש קיץ לנוער בבית למען שמו-נה באהבה (בצמוד לכולל חזון עובדיה).

משתתפים כ-20 נערים בגילאי 13-17, נוער מעורב מהתיכון הדתי ומדנציגר בעיר.

הפעילות מתקיימת בין התאריכים:  י"א תמוז ל-ט' אלול, בימי א' עד ה' בין השעות 09:30-13:30

ומועברת ע"י שני אנשי חינוך. כשהלימוד הינו במתכונת של שיעור תורה פותח, לימוד בחברותות, דיונים פתוחים ועוד. כעת בתקופת "בין הזמנים" מצטרפים בני הישיבות ללימוד לחיזוק הנערים ואף יגיעו רבנים מהעיר לחזק ולמסור שיעורים לנערים.

כחלק מתוכנית עידוד הנערים שמגיעים ללימוד במהלך כל התקופה מקבלים מענק תמריץ של 1000 שקלים. (חלקם מוותרים על עבודה כדי לבוא ללמוד לכן אנו מעודדים אותם בתמריץ כספי).

בתחילת חודש אלול במסגרת בית מדרש לנוער תחל פעילות אלול לנוער הכוללת שיעורי ערב, מניין סליחות קבוע בחצות, (מניין הצעירים מתקיים כבר 7 שנים ומגיע בשיאו 120 משתתפים).

עלויות הפרויקט: 37,300 שקלים (הפירוט המלא באתר "למען שמו-נה באהבה).

מי שמעוניין להשתתף ולקחת חלק במצווה הגדולה הזו של קידום הנוער בקריית שמונה ללכת בדרכה של תורה ולקרבם לאבינו שבשמיים מוזמן לפנות ל: 0506429037/0528249034

 

נגנבה עגלה משיבת ההסדר

ידיעה מצערת: נגנבה מישיבת ההסדר עגלת משא (500 ק"ג). בעלת דפנות גבוהות, בצע אפור. העגלה שירתה את פעילות הגמ"ח הענפה שישיבת ההסדר עושה כבר שנים, וכעת המשך הפעילות ללא עגלה יוצר בעיה.

ישיבת ההסדר צריכים סיוע במידע לגבי גורל העגלה, וכן מבקשים ממי שלקח ללא רשות\גנב להחזיר אותה למקומה.

 

הקריה הצפונית

עמותת הקריה הצפונית עוסקת בפעילות נוער מזה 10 שנים.

פעילות העמותה כוללת תלמוד תורה חפת חיים, בית ספר לבנות "בית יעקב", גמ"ח למשפחות מעוטות יכולת, שיעורים לנערות ועוד.

מושקעים מאמצים גדולים במהלך השנה ובפרט בימי החופש הגדול לתת ערכים שיעורי תורה ופרויקטים של חסד בקהילה לקידום הנוער.

השנה יצא פרויקט מיוחד של בית מדרש "נייד", מידי ערב בשעות הלילה המאוחרות שבני הנוער מתחילים לצאת מהבית ולשוטט בחוץ, יוצא צוות העמותה לחפש ולהעביר שיעורים לבני הנוער בנושאים מגוונים ורבים בנושא הזהות היהודית ובעיקר בחשיבות אהבת חינם.

בני הנוער במקרים רבים מפנימים את הנושא ומוצאים את הקשר הפנימי שלהם ללימוד.

הנערים שמתמידים להגיע יוצאים לימי כיף טיולים אטרקציות וחוויות מהנות.

עמותת הקריה הצפונית מזמינה אתכם להיות שותפים בפעילות והעשייה הגדולה של כל הפעילות הלילית עם בני הנוער. הצורך בגיוס תרומות למגוון הפעילות של העמותה חשוב מאד להמשך הפעילות והעשייה החשובה עם בני הנוער. לתרומות 0506526633

אולי יעניין אותך

Bottom ad