היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

לוח מודעות OUT – אפליקציה לתושב IN

מועצה אזורית הגליל העליון משיקה אפליקציה חדשה שתאפשר לתושבים לקבל הודעות מיידיות במצבי חירום ולעדכן את המועצה על מפגעים ותקלות תוך ניתוב אוטומטי לגורם הרלוונטי. תושבי מועצה אזורית הגליל העליון מוזמנים להוריד את האפליקציה ולהתחיל לקבל מידע אמין בזמן אמת, עדכוני תרבות וכן לדווח על תקלות, מטרדים ומפגעים.

ראש המועצה, גיורא זלץ יזם את הכנסת האפליקציה לשימוש במועצה כחלק ממדיניות חדשה שהוא מוביל לחיזוק הקשר הישיר בין המועצה לתושב. זלץ: "הטמעת ערוצי תקשורת חדשים ודו כיווניים הם מבחינתי שלב ראשון בשיפור הקשר שיש למועצה עם תושביה ולתושבים שלנו איתנו. במהלך השנים האחרונות מאז שהחלה ההפרטה בקיבוצים ובמקביל החלה קליטה מסיבית של תושבים בהרחבות קהילתיות דפוסי צריכת השירותים מהמועצה משתנים. אנשים לא רוצים לפנות רק למזכיר ושהוא יתווך להם את העולם, הם רוצים לטפל בעצמם, לפנות לאנשי הקשר הרלוונטיים במועצה, לבדוק מה מגיע להם ואיך וזה בסדר גמור.

יש לאפשר לכל תושב לקבל את המידע הרלוונטי לו באמצעות המדיה שהוא משתמש בה, אצל חלק זה עיתון מקומי, אחרים מאזינים לרדיו והמונים משתמשים בסמארטפון. אז אין סיבה שתושב לא ייכנס לאפליקציה וייראה איזה אירועים יש היום במועצה, או אם הוא נתקל בפיצוץ של צינור, מיד הוא יוכל לדווח למועצה במקום להסתבך עם לברר מי האיש שאחראי לצינור בקיבוץ", אומר זלץ.

לצד עדכוני מועצה, שיחליפו את לוח המודעות המסורתי של הקיבוץ, יוכלו התושבים לבחור אילו נושאים מעניינים אותם שירצו לקבל עליהם הודעות אישיות, לדווח על מפגעים ישירות לגורם המטפל בנושא ובעתיד גם יוכלו לקבל הודעות ישירות מהקיבוץ. המועצה עובדת על הטמעת האפליקציה כבר שלושה חודשים במטרה להתאים את המערכת לשלטון הדו רובדי המאפיין מועצה אזורית קיבוצית. הפרויקט הובל על ידי קב"ט המועצה ודוברת המועצה כחלק מהיערכות המועצה לשעת חירום והפצת מידע לציבור.

קב"ט המועצה, אסף לנגלבן: "מדובר באמצעי נוסף שניתן להשתמש בו להפצת מידע. בתרגיל החירום האחרון שביצענו תרגלנו את השימוש באפליקציה, שהוא חינמי עבור התושב, ומיידי עבורנו. אנו סבורים כי בתוך חודשים ספורים נראה עלייה באחוז המשתמשים באפליקציה ככלי יומיומי".

את האפליקציה ניתן למצוא בחנויות (googl play, app store) ולאחר ההורדה יוכל התושב לשלוח הודעות על מפגעים שינותבו למערכת אוטומטית שמטפלת בדיווח על פי מיקום, סוג וגורם אחראי במועצה או בקיבוץ. במקביל יוכל התושב לבחור את דרך קבלת העדכונים: בדוא"ל, SMS, הודעה קולית בטלפון או הודעת אפליקציה.

מועצה אזורית הגליל העליון בחרה להרחיב את הקשר עם התושבים ולהכניס לשימוש פלטפורמה חדשנית המאפשרת לחזק את הקשר בין התושב לרשות, להנגיש מידע ולהגביר שקיפות. האפליקציה פותחה ע"י חברת סיטיקונקט, שפיתחה בעבר את אתר מפגעים, והיא היחידה בישראל שמותאמת למועצות אזוריות ולוועדים מקומיים. את הטמעת העבודה ליווה מייסד ומנכ"ל החברה, אבי דורני.

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad