היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

למרות הכל, שנה טובה

באסיפה אמר ישראל עוז, יו"ר החברה לפיתוח הגליל ומשקי הגליל העליון: "השנה האחרונה התאפיינה במציאות כלכלית מורכבת עקב מיתון גלובלי. המפעלים האזורים איתנים וממשיכים בצמיחה והתרחבות. הארגון עסק בגיבוש תכנית אסטרטגית בתחום החקלאות והפיתוח העסקי, לאחר סיומה המוצלח של התקופה בה היינו שותפים להסדר החזרת כל חובות הקיבוצים לבנקים. בתפיסתה העסקית מקדמת החברה לפיתוח הגליל את יצירת שרשרת הערך החקלאי, החל מהגידול ועד הייצור והשיווק".

 

זאב מרקמן, מנכ"ל החברה לפיתוח הגליל ומשקי גליל עליון: "עודפי ייצור, עליית חומרי הגלם וההרעה בתנאי הסחר ביצוא יצרו שנה לא פשוטה להתמודדות עסקית. אני מקווה, שהדי המחאה מעוררת האהדה של הקיץ לא יביאו ליצירת פתרונות פופוליסטיים לטווח קצר, העלולים לפגוע בחקלאים", אמר מרקמן.

 

אהרון ולנסי, יו"ר מועצה אזורית גליל עליון אמר: "למועצה ולחברה לפיתוח הגליל יש זהות אינטרסים. נפעל  יחדיו לקדם את נושאי התעסוקה והפיתוח. יש חשיבות בפיתוח הדור הבא של המנהיגות בקבוץ".

 

לאחר הצגת הדו"חות השנתיים של החברה לפיתוח הגליל ומשקי גליל עליון התקיימה הרצאת אורח של ד"ר גליה בר-אור, אוצרת, חוקרת ומנהלת המשכן לאמנויות בעין חרוד בנושא: האדריכלות הקיבוצית. לקינוח סיימו משתתפי הכנס את היום בסיור וטעימות במרכז המבקרים של יקב הרי גליל בקבוץ יראון.

אולי יעניין אותך

Bottom ad