היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"לעולם לא מאוחר ללמוד"

"במסגרת עבודתי עמדתי מול אתגרים מקצועיים קשים. אני שמח שאחרי שנים רבות חזרתי לספסל הלימודים והצלחתי להתמודד בהצלחה גם עם האתגר של לימודים אקדמיים, שעבורי הם הגשמת חלום. לתמיכה שקבלנו במכינה במהלך הלימודים חלק חשוב בהצלחה".

שעריה של ההשכלה הגבוהה נפתחו בפני בוגרי המכינה "שלושים פלוס" המתקיימת, בהצלחה יתרה, במכינה הקדם אקדמית במכללה האקדמית צפת. רבים מהבוגרים בוחרים להמשיך את לימודיהם לתואר הראשון במכללה, אחרים משתלבים בלימודים באוניברסיטאות ומוסדות אקדמיים שונים ברחבי הארץ. בעקבות ההצלחה גובר הביקוש ללימודים במכינה "שלושים פלוס" ובתאריך 13 לפברואר 2011, יפתח מחזור לימודים חדש, אינטנסיבי באופיו, אשר בוגריו יוכלו להתחיל ללמוד לתואר הראשון כבר בשנת הלימודים האקדמית הקרובה, הנפתחת בחודש אוקטובר.

התוכנית, נועדה לתת מענה לביקוש הקיים ללימודים אקדמיים בקרב בוגרים חסרי תעודת בגרות או בעלי תעודת בגרות חלקית. מדובר בקבוצה גדולה באוכלוסייה כבני שלושים ומעלה, בהם נושאי תפקידים בשירות הציבורי, בכוחות הביטחון, בשב"ס,  בעלי עסקים ועוד, המבקשים להרחיב את השכלתם ולהתקדם בתפקידם.

 

המכללה האקדמית בצפת, המיישמת הלכה למעשה את החזון של "נגישות ההשכלה הגבוהה לאנשי הפריפריה", נרתמה לאתגר, ומקיימת את המכינה הייחודית לבני שלושים פלוס. תעודת המכינה משמשת להם כרטיס כניסה ללימודים האקדמיים. הלימודים נמשכים כשלושה חודשים והם מתקיימים בשני ימים מרוכזים אחר הצהרים, דבר המאפשר לאנשים עובדים לשמור על שגרת חייהם ועבודתם.

דנה דניאל הורוביץ מנהלת המכינה: "מדובר באנשים בעלי משפחות ותפקידים בכירים בעבודתם, שהתגבשו לקבוצה ייחודית הלומדת יחד בחדווה רבה ומוטיבציה גבוהה להצלחה בלימודים. כולם נושאים את עיניהם ללימודים אקדמיים מאתגרים הפותחים בפניהם את שערי ההשכלה הגבוהה, לקידומם האישי והמקצועי. צוות המכינה, המרצים, וההנהלה מלווים את הקבוצה בתמיכה שוטפת ומחבקת לאורך כל הדרך".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad