היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"מדברים ספורט" זה שנכנס – רועי בוכבינדר מגיע לגליל:

חודשיים וחצי בתוך העונה, והפועל גליל עליון יכולה לשאוב סיפוק מהסיבוב הראשון, הקבוצה עם 22 נקודות וממוקמת במקום ה-8 בליגה הלאומית, שמספיק בדיוק לפלייאוף העליון. למרות תקופה קשה בדצמבר האחרון, שכללה תבוסות קשות לנס ציונה, הוד השרון ונהריה, גליל מציגה כדורסל שוטף עם מבחר שחקנים איכותיים לכל עמדה.

ולמרות זאת, יש לא מעט תחומים בהם הקבוצה תרצה להשתפר. אחד מהם הוא הריבאונד, שבו גליל נמצאת במקום הלפני אחרון בליגה עם 33.3 ריב' בלבד. לשם כך הובא רועי בוכבינדר (2.02 מ'), בן 24 מרמלה שמשחק בעמדות הפורוורד. "אני חושב שאני יכול לעזור בתחום הריבאונד", אומר בוכבינדר, "עוד לא ממש הספקתי להתאקלם לגמרי בקבוצה ובמערך של זיו (ברתנא), אבל אני חושב שאוכל לתרום בהגנה. גם בהתקפה, יש לי זריקה טובה לחצי מרחק, ריבאונד וחדירה לסל".

 

מה תוכל לספר לאוהדי גליל על עצמך?

"התחלתי לשחק כדורסל בגיל 10, גדלתי בבני הרצליה שיחקתי אחר כך בתיכון היובל, ואחרי שסיימתי תיכון יצאתי לארה"ב ושיחקתי במכללת 'פיירפילד' שבקונטיקט. סך הכל הייתי שם משהו כמו 5-6 שנים. שנה שעברה חזרתי לארץ, לבני השרון והשנה התחלתי ברמלה אבל עזבתי בסופו של דבר בגלל פציעה בקרסול".

 

ומה משך אותך לגליל?

"אני חושב שזה אחלה של מקום בשבילי. אני מכיר את הגליל, הם ידועים בטיפוח שחקנים. אני מכיר שחקנים שעברו שם, אני יודע איך כל המקום מתנהל ואני חושב שזה אחלה מקום, במיוחד בשביל מי שנמצא רק בשנה השנייה שלו במקצוענים. קיבלתי החלטה שאני אלך על זה ואסיים את השנה שם, ואז נסתכל קדימה על שנה הבאה".

 

איך אתה מתרשם בינתיים מהצוות המקצועי?

"הצוות נראה ממש אחלה. המאמן זיו עושה רושם ממש חיובי, הוא נראה בנאדם מאוד חיובי שמבין בכדורסל. כל הצוות והשחקנים נראים לי מגובשים, ואני אכנס ל'גרוב' שלי לאט לאט".

 

איזה תפקיד אתה חושב שתשחק בקבוצה?

"אני יודע שהגעתי בתור הגבוה המחליף היחיד, ולמרות שאני רגיל יותר לשחק בעמדות 3-4 אני מקבל את התפקיד בשתי ידיים. אני חושב שאני אוכל להרים את הקבוצה אם צריך באיזה אלי הופ או הטבעה (בתחרות ההטבעות של השנה שעברה, בוכבינדר הטביע כשקפץ מעל אוטו, נ.ז.), ובכלל לעזור בקטע של להלהיב את הקבוצה".

 

אז למה אתה מצפה מהעונה הקרובה?

"אני רוצה להתקדם כשחקן לעשות צעד קדימה כשחקן להשאיר את החודשים בפציעה מאחורי להחזיר את הביטחון ולעזור לקבוצה להגיע כמה שיותר גבוה אם זה פלייאוף עליון או יותר בשלושה וחצי חודשים".

 

התמונה: באדיבות רז גל.

 

 

 

…וזה שיוצא – לורנס ווסטברוק עוזב את הגליל

לורנס ווסטברוק, הגארד הזר של הגליל, עזב את הקבוצה מיד לאחר ניצחון החוץ על טבעון/מגידו 83-87, בו קלע 19 נקודות ומסר 7 אסיסטים. ווסטברוק, שנחשב לשחקן המצטיין של הגליל העונה עם 21.1 נק' למשחק (הממוצע השני בטיבו בליגה הלאומית), יעבור לקבוצה לודיווסבורג מהליגה הראשונה בגרמניה תמורת כ-48 אלף שקלים. לקבוצה כבר מועמדים מחליפים לזר בעמדת הגארד.

רז גל, מנהל הקבוצה: "אני שמח מאוד שהגליל ממשיכה במסורת רבת השנים של חממה לגידול שחקנים. לכבוד הוא לי שזר ששיחק אצלנו 3 חודשים מקבל חוזה בליגה ראשונה בגרמניה. זוהי ליגה מצוינת ואיכותית מאוד. לקחנו הימור כשהבאנו את לורנס כי טרם הגעתו הייתה לו פציעה קשה בקרסול והוא לא שיחק קרוב לשנה, על כן לראות אותו מצליח כך זה מרגש.

בנוסף, אין זה סוד שהקבוצה נמצאת במצב כלכלי קשה וסכום העסקה יכול לעזור לנו מאוד.

בימים הקרובים ננחית פה זר איכותי לא פחות שיעזור לנו במאבקי ההעפלה לפלייאוף העליון".

התמונה באדיבות מנהלת ליגת העל.

אולי יעניין אותך

Bottom ad