היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מה יהיה עם השנאה?!

 

הבהרה. לא מדובר ב'שמאלנים' כמודל אלא לאנשים המחזיקים בדעות כאלה ואחרות שהם רעים, מלאי ארס ומחרחרי מלחמת אחים, ובראשם ראש העיר של סדום ועמורה רון חולדאי.

שאלה חולדאי, לפני שנמשיך. אתה באמת מאמין שאנחנו מטומטמים/מוגבלים/נבערים מדעת/בני אדם מהסוג שהיית שמח לא לפגוש?!

חולדאי, הפכת השבוע לסמל משוקץ לרבים, לאו דווקא 'דתיים' או 'ימניים', אותם אתה מתעב גם כך. הבאת לידי שיאי שלילי את המאמץ לסכסך ולפלג בין העם ובין עצמו. בהתנהלותך (המטופשת, צריך לומר, הפכת לפרזנטור האולטימטיבי של חב"ד וקידמת את הכנס, בלי שהם השקיעו אגורה עבור עבודתך).

צפיתי באנשי/נשות הדווקא, שהנאתם היא בעצם ההפרעה לאחרים, בביזוי השונה שלשם כך עזבו הכל-הכל ובאו להתריס ולהתגרות באנשי חב"ד' שבסך הכל התכנסו במרחב ציבורי לומר את דברם. לא בשיבושי תנועה באמצע היום. ללא רעש וללא פגיעה בציבור במרחב הציבורי. סטטיים, רק בכיכר.

המפגש עם השונה הפך לסיוט. האפשרות לדבר, לא להסכים, רחמנא ליצלן, הופך לבלתי אפשרי מיום ליום, מאירוע לאירוע. האנשים הרעים מזינים את שנאתם מהשנאה המצויה בנבכי נשמתם. כי אחרת מהיכן כל האנרגיות הארסיות והדווקאיות? מאיפה?

אגב, האנשים/הנשים הרעים והרעות (בשבילך, ח"כ מירב מיכאלי…) האלה, הם הראשונים להזיל דמעות תנין על מה שקורה בחברה הישראלית. הם הראשונים ליילל על מר גורלה של 'מדינת ישראל הדמוקרטית' שנשמטת מידיהם.

הם בטח ישכחו לומר לצאצאיהם שאת הדלק והגפרור שהצית את השנאה הם החזיקו בידיהם יום-יום ערב-ערב בהפגנות מיותרות וחסרות תכלית שכל מטרתן לזרוע שנאה ולהגבירה ברחובות סדום ועמורה.

נ.ב

חברות הכנסת מירב מיכאלי וסתיו שפיר. תתחילו לאהוב את עצמכן, תאמינו לי תתחילו גם ליהנות… מהחיים.

 

 

 

 

גבאי, טול קורה מבין עיניך

צחוק הגורל. מי שמפגין נגד שחיתות, ראש הממשלה, רעייתו וכל מה שזז, קיבל כרטיס אדום ממבקר המדינה בליווי קנס של 90,000 שקלים (וכל זה בלי משפט וערכאות) על עבירות על חוקי מדינת ישראל בהוצאה כספים אסורים בפריימריז לראשות 'העבודה'. אבי גבאי.

 

 

ציפי ההורסת…

ציפי לבני ממשיכה בדרכה הבוטה והדוחה בפוליטיקה הישראלית. עכשיו היא רוצה, כמי שבאה לשותפות עם 'העבודה' בתור 'זנב', לכשכש בכלב ולהיות יו"ר המחנ"צ.

הבנתם?! אחרי פרוק קדימה והשארת חובות במיליוני שקלים, נפלה על אנשי העבודה. סומך על גבאי שלא יצא פראייר.

 

 

 

הרצוג, בזכות אבות

מברך את יצחק בוז'י הרצוג על בחירתו ליו"ר הסוכנות היהודית.

נדלג מעל השאלה אם בכלל צריך סוכנות יהודית היום, או לפחות במתכונתה הנוכחית.

מדוע הברכות? אדם אשר שורשיו נטועים עמוק-עמוק ביהדות. סבו, הרב האשכנזי משנת 1936 ועד פטירתו בשנת 1959. אביו, חיים הרצוג היה שגריר ישראל באו"ם שקרע לגזרים את החלטת האו"ם האומרת ש'ציונות שווה גזענות'. מזכיר לכם משהו?! חיים הרצוג היה הנשיא השישי של ישראל, והוא זכור כפרשן של מלחמת ששת הימים.

כניסתו של יצחק הרצוג לתפקיד הרם עושה איתו חסד. הוא לא היה האדם שאפשר היה לומר עליו שאינו מבין יהדות וציונות. הרצוג ידע לעמוד תמיד בצד הנכון של הוויכוח במפלגה ששברה חזק שמאלה באדיבות גורמים הזויות והזויים שהן והם משתייכים לקצה של הקצה האידיאולוגי של תנועת העבודה. ולכן, בשיקלול כל הנתונים הללו, נאחל בהצלחה ליצחק בוז'י הרצוג בתפקידו יו"ר הסוכנות היהודית.

 

 

מוכנים 'לחזור בתשובה' רק כדי להיכנס בדת

הכתב המוכשר אוריה אלקיים, בן קריית שמונה, הביא לנו השבוע ב'כאן' 11 ורשת ב' עוד סיפור על חוסר רגישות, התנשאות ויחס מפלה וגזעני כלפי אחינו יוצאי אתיופיה.

עובדים בקו היצור של יין כשר למהדרין אולצו לעבור מחלקה בשל החשש שהעלה המשגיח הראשי ביקב באשר ליהדותם.

ככה, משום מקום, ללא שום ראיה או ממצא עובדתי על הקביעה של המשגיח, החליטו להעביר את העובדים האתיופים, שעליהם קשה לומר שהם שקופים, לתחנה אחרת.

מעבר לשאט הנפש על עצם המעשה ודחייתו בשתי ידיים, היה מעניין לראות את מצעד הציניות שרכב על גבם של האתיופים כדי לעשות הון פוליטי.

אפשר היה לראות פוליטיקאית, צמחונית או טבעונית שמעולם לא נגעה באלכוהול מכריזה בקולי קולות ומוציאה פוסטים שהיא 'לא תיקנה יין מיקבי ברקן'.

או פוליטיקאי שפרורי השרימפס עדיין בן שיניו מכריז שהוא לא יקנח עם היין של ברקן את הטרפות שהוא מכניס לפיו.

לא פחות משמעצבן היחס הגזעני בסיפור הזה, מעצבן פסטיבל הצביעות והציניות, כאילו שלמישהו באמת אכפת מהאתיופים הנרמסים יום-יום תחת רגליה של החברה הגזענית שלנו, ובראשם הפוליטיקאים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad