היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מוחים במוצ"ש: תחזירו את המדינה לאזרחים

מחר, מוצ"ש, תתקיים עצרת מחאה בכיכר צה"ל במסגרת פעולות המחאה לצדק חברתי. העצרת תתקיים בקריית שמונה כמו במקומות נוספים בארץ ומצפים להמונים שיבואו ויביעו את מחאתם.

"דור שלם מאבד תקווה בגלל מעטים שהשתלטו על רווחי הכלכלה וחיים על חשבוננו. הכלכלה טובה עבור מעטים, בעוד שרבים נותרים בעוני וחוסר וודאות. בעלי אינטרסים מנצלים אותנו ואת משאבי הטבע שלנו, בגלל תאוות בצע. המערכות הדמוקרטיות רוקנו מתוכן והשליטה בתקשורת הפכה לאמצעי להרדמת ההמון. התעוררנו, ולא רק כדי להתלונן", אומרים המארגנים לקראת העצרת.

על אף העובדה שהמארגנים מדגישים שההתארגנות אינה על רקע פוליטי-מפלגתי, אלא על בסיס הסכמה רחבה על נושאים אזרחיים הנוגעים לכל אזרח במדינת ישראל, מצפים לראות כיצד יבואו הצהרות הללו לידי ביטוי.

תושב קריית שמונה שהיה שותף פעיל במחאה החברתית במהלך הקיץ האחרון אמר ל"חדשות הגליל" "אני יותר קיצוני מהקיצוניים שבין החברים במחאה בנושאים של צדק חברתי. אני מוכן לעשות המון ולהפגין בכל פעם שיקראו לי. אבל, אם אני אראה שההפגנות האלה מכוונות רק כדי לפגוע בממשלה וביבי נתניהו על בסיס פוליטי, הם לא יראו אותי ולא את החברים שלי יותר. העצרת מחר היא מבחן לגבי ההמשך", הוא אמר.

לעומת החששות הללו אומר הפעיל החברתי איש ש"ס רון הוד: "המחאה החברתית רלוונטית יותר מתמיד. הפעילויות השונות המתקיימות ברחבי הארץ מוכיחות שהאמירה כביכול יש גופים פוליטיים שעומדים מאחורי המחאה מנותקת מהמציאות. בפני פעילי המחאה עומדים אתגרים לא פשוטים. נראה לי שהחברה צריכה להוקיר את המסירות וההשקעה של הפעילים הללו".

העצרת תתקיים מחר מוצ"ש בשעה 20:30 בכיכר צה"ל.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad