היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מועצה אזורית הגליל העליון תקיים כנס תושבים

 

חמש שנים אחרי שהחליטו במועצה אזורית הגליל העליון להקשיב לתושבים שלהם ופתחו בתהליך אסטרטגי משתף ציבור, ביום שישי הבא יתקיים כנס תושבים "מדברים גליל עליון", שבו יוצגו הפרויקטים השונים שנולדו מהתהליך שהתחיל אז.

את התהליך הובילה המועצה בעקבות השינויים הרבים שהתחוללו באורחות החיים בקיבוצים, קליטת תושבים רבים להרחבות ולקו הכחול והמעבר מחברה שעוסקת בהישרדות לחברה שצומחת ומתפתחת. מנהלת היחידה לתכנון אסטרטגי במועצה, אורית דיניסמן, מציינת כי "בשנים האחרונות אנחנו עדים לשני תהליכים מקבילים שמתרחשים בקיבוצים, הראשון, רצון עז לגדול ולהתפתח והשני, רצון לשמור על אופי של מקום. שני התהליכים האלו מעלים שאלה כיצד ניצור קהילה משותפת אחת השומרת על מסורות וייחודיות הקיבוץ יחד עם התאמה לצרכים חדשים ופתיחות לשינויים הנדרשים".

על הפער הזה ועל עוד שאלות רבות ידברו בכנס התושבים. במהלך האירוע הקהל ייהנה מארוחת בוקר קלה, תערוכה שבה יוצגו תהליכי העבודה ממפגש התושבים הראשון ועד היום ויתקיימו מושבים בנושאים מרכזיים כמו חינוך, קהילה וקליטה, פיתוח כלכלי ושירותים מוניציפאליים לצד קיימות ואיכות הסביבה.

מנהלת מדור צעירים, דנה מורן רביד שקיבלה משימה להביא כמה שיותר צעירים לכנס מספרת כי "השנה, בניגוד לכנסים הקודמים שהפקנו, אנחנו מתמקדים בסוגיות שבוערות לציבור שלנו וגם בחרנו בשיווק שפונה לקהל צעיר יותר באינטרנט וברשתות החברתיות השונות. אני מאמינה שאם נותנים לבן אדם את האפשרות להשפיע על היומיום שלו הוא בא, גם במחיר של לוותר על יום שישי בבוקר. ההזדמנות לדבר על מערכת החינוך או על אופי השירותים המוניציפאליים שאני מקבלת יעורר אותי ואני מקווה שגם רבים שכמותי".

בכנס תינתן לציבור אפשרות להעלות שאלות ורעיונות כיצד להתמודד עם החיים בישובי המועצה בנושאים השונים. פרטים והרשמה באתר המועצה www.galil-elion.org.il

יום שישי, 4 במרץ 2011 בשעה 08:30 בכפר בלום

לפרטים נוספים: דוברת המועצה, יערה קדוש 0505226312

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad