היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מועצת העיר בישיבתה החודשית

ישיבת מועצת העיר שהתכנסה השבוע דנה בהצעתו של חבר המועצה יורם מלול בבעיית מקומות הבילוי לצעירים על רקע הפגיעה שחוו עשרה חיילים מהעיר שיצאו לבילוי מחוץ לעיר.

יורם מלול הביע זעזוע מהמקרה, כמו גם כל מי שנחשׂף לו וציין שזו הייתה תחושה קשה והרגשה לא נעימה מהסיפור עצמו. "במהלך השבוע, אחרי שנודע המקרה, פניתי אל הדובר דורון שנפר ויחד עם ראש העיר הרב ניסים מלכה הצעתי לבעל המקום שנבוא לצפות בסרטים כדי לקבוע אם אכן החבר'ה היו שיכורים או הגרסה של החיילים נכונה. בעל המקום הסכים בהתחלה, אבל ברגע שאמרנו שאנחנו מוכנים להגיע אליו, הוא חזר בו", סיפר מלול לחברי המועצה.

מלול העלה הצעה שהרשות המקומית תעודד ותתמוך ביזמים שיפתחו כאן מקומות בילוי שאפשר יהיה לשבת לכוס בירה או קפה.

בדיון שהתפתח הציעו חלק מחברי המועצה שרשת המתנ"סים תציע פתרונות ואפשרויות בילוי "אם זה לא יפתור את כל בעיית הבילוי, זה יפתור חלק, וגם זה חשוב", אמר אחד מחברי המועצה.

נושא הבילוי של הצעירים מורכב ואינו חד מימדי. יש כאן טעמים והעדפות שלא בטוח שניתן יהיה לגשר על פניהם במהלך אחד, ויהיה טוב ככל שיהיה.

בשולי הדיון שהתפתח במועצה וזכה להתייחסות רצינית, חובה לומר שבעיית הגזענות כפי שבאה לידי ביטוי עם בני קריית שמונה, אינה קשורה לבעיה כזאת או אחרת של מקומות בילוי, וחובה למגר אותה ככזאת.

במהלך הישיבה הושבע חבר המועצה עו"ד אביחי שטרן (ראה ידיעה נפרדת) וראש העיר וחברי המועצה נפרדו מחברת המועצה ד"ר יפעת ביטון-שאשא שנבחרה לכנסת והגישה את התפטרותה מהמועצה.

ראש העיר הרב ניסים מלכה החמיא ליפעת על התקופה שהייתה סגניתו ופעלה לצידו בתחום החינוך "פעלנו יחד כדי לקדם ולהצעיד את מערכת החינוך בעיר. מעורבותך הייתה חשובה וידעת להוביל את המערכת למקומות נכונים. לאורך כל הדרך חשתי שיש לי על לסמוך", אמר ראש העיר, והוסיף "ניסיתי למנוע את הדחתך אולם לא הצלחתי ואני שמח על כך שנבחרת לכנסת. אנחנו עומדים לרשותך כדי לפעול למען תושבי קריית שמונה ונעשה ככל שידרש".

ח"כ ד"ר יפעת שאשא-ביטון התרגשה למשמע דבריו של ראש העיר ומבחינתה היא סגרה מעגל, היא הודתה לראש העיר ולחברי המועצה ואמרה "התרגשתי לשמוע את דבריך אדוני ראש העיר. אכן, העבודה והעשייה שלנו בתחום החינוך היו בשיתוף פעולה מלא וההישגים מדברים בעד עצמם".

ראש העיר הגיש ליפעת זר פרחים וחברי המועצה התפנו לצילום משותף.

עוד אישרה המועצה שורה של תב"רים (תקציב בלתי רגיל) לפיתוחה של העיר.

 

   

אולי יעניין אותך

Bottom ad