היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מועצת העיר בשפל

זה התחיל בכך שעד השעה שש ושלושים נכחו באולם הישיבות ארבעה חברי מועצה בלבד: ממלא מקום ראש העיר עמרם שחר, שני הסגנים ד"ר בוריס סידלקובסקי ויגאל בוזגלו ואשר פיניאן. מספר זה של חברים אינו מאפשר על פי פקודת העיריות לפתוח את ישיבת המועצה מחוסר קוורום. ההמתנה שבין השעה שש ושש ושלושים, חצי שעה לאחר השעה היעודה, אפשרה להתחיל סוף-סוף את הישיבה עם חמישה חברים, כאשר אל הארבעה הצטרף חבר המועצה עופר אדר. חמישה חברי מועצה מתוך שלושה עשר שביקשו וקיבלו את אמון הציבור בבחירות ואת הזכות 'לשַרת' את תושבי קריית שמונה, טרחו ובאו לישיבת מועצת העיר.

הנושאים שעמדו על סדר יומה של המועצה היו הענקת אות יקיר העיר לארבעה. השרה לתרבות לימור לבנת, אורנה בכור – הויזמן, מנכ"לית המשרד לנגב וגלי, מנכ"ל מגבית קנדה יוסי תנורי ומנכ"ל ג'וינט ישראל ארנון מנטבר.

הסכמה מידית התקבלה על שלושה מן המועמדים ולגבי השרה לימור ליבנת, נוצרה בעיה קטנה כאשר חבר המועצה עופר אדר שאל מדוע מציעים להעניק לה את אות היקיר?

סגן ראש העיר שעמד מאחורי ההצעה הסביר שהשרה ליבנת תרמה רבות לקריית שמונה ובין היתר הזכיר את הבריכה האולימפית ושיפוץ אולם הספורט. בתגובה הפטיר עופר אדר "כל מי שישפץ כאן אולם ספורט, אז נעניק לו אות יקיר?".

עוד בפתיחת הישיבה שנוהלה על ידי ממלא מקום ראש העיר עמרם שחר, סקר את שחר את ההתפתחויות האחרונות בכל הקשור להפסקת הזמנות העבודה ממשרד הביטחון למפעלים השונים בעיר והסכנה לפיטורי עובדים. עמרם שחר נשמע אופטימי באשר לסיום המאבק בין משרד האוצר ומשרד הביטחון שאת מחירו עלולים לשלם המפעלים המייצרים עבור משרד הביטחון.

לסיום, זה מסוג הישיבות שטוב היה אילו לא היו מתקיימות. במדורי הספורט היו מכתרים את הישיבה הזאת תחת הכותרת "שעמומון", ואנחנו היינו מוסיפים "ביזיון".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad