היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מוצ"ש ב-18:30 הפועל חיפה תארח את קריית שמונה

 

הפועל חיפה נמצאת במקום הרביעי של טבלת הליגה, עם 9 נקודות, נתון לא רע בכלל. למרות שבמשחק האחרון הפגינה יכולת חלשה והפסידה לעכו בחיפה אומרים כי הפגרה עזרה להם לשפר את הדברים הלקויים במשחקם והם מקווים להציג יכולת טובה יותר. לרשותו של שירזי יעמדו כמעט כל שחקני ההרכב כאשר יש ספק לגבי כשירותו של הבלם אושרי רואש שטרם התאושש מפציעתו אך בקבוצה לא מאבדים תקווה ומקווים שרואש ייטול חלק במשחק. ובנוסף מי שייעדר מהמשחק הוא החלוץ עדן בן בסט, כזכור עדן נגח בפניו של אדריאן רוצט' במשחק גביע הטוטו ובשל כך הורחק משלושה משחקים, כך שהוא לא יזכה לפגוש את האקסית קריית שמונה בה הוא שיחק בעבר.

בתוך כך מי שייכלל בסגל למשחק מהצד של האדומים הוא אלון בוזורגי, החלוץ הצעיר גדל במחלקת הילדים והנוער של קריית שמונה כאשר לפני כשלושה שבועות חתם בשורות הקבוצה של יואב כץ ואף הספיק לכבוש גול במשחק הראשון בו הוא שותף. אין ספק שזהו מפגש פיקנטי עבור השחקן המוכשר שזאת פעם ראשונה שבה הוא יישחק מול הקבוצה בה הוא גדל והוא אף עשוי לקבל קרדיט משירזי ולהיכנס למספר רב של דקות.

מהצד השני קריית שמונה מגיעה למשחק החוץ כשהיא במקום הראשון של טבלת ליגת העל, כשהרבה פחות לחץ מוטל על כתפיה, למרות שהכחולים יירצו לשמור על החלום ולהישאר במקום הראשון בטבלה. באימונים השבוע שררה אווירה חיובית ונינוחה אך בן שמעון לא נתן לחניכיו להיכנס לשאננות והדגיש בפניהם את חשיבות המשחק וההמשכיות של יכולת טובה וניצחונות.

מהסגל ייחסר ברק בדש שטרם החלים מהפציעה ועדיין עורך אימונים אישיים אם כי הוא צפוי לשוב לאימונים מלאים בהדרגתיות כבר השבוע. 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad