היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מחכים לניצחון…

בקריית שמונה אומנם שהו עד היום בפראג, מה שהותיר להם זמן קצר להתכונן למשחק מול הפועל באר שבע (שני 19:00), אבל בכל זאת בקבוצה הצפונית מקווים להתחיל דרך חדשה ולהשיג את הנקודות לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון.

באר שבע אומנם נמצאת מקום אחד בטבלה מעל קריית שמונה, אבל זה רק בזכות הפרש שערים שכן לשתי הקבוצות אותו מספר נקודות (7). חניכיו של אלישע לוי מגיעים למפגש לאחר תוצאת תיקו מול הפועל חיפה, כשגם הם בדיוק כמו ק"ש צריכים את הנקודות, אין ספק שצפוי לנו באצטדיון הצפוני משחק מסקרן ומאתגר.

מהכיוון השני לא מעט לחץ יש בקריית שמונה לאור התוצאות האחרונות, שחקניו של ברק בכר יהיו חייבים להציג יכולת טובה ומלבד זאת בניגוד למה שקרה באשדוד לדעת גם לתרגם את זה לשערים. הכחולים חייבים להתחיל מומנטום חדש וחיובי ורק ניצחון יצליח להעלות להם את הביטחון שחסר להם.

מהפן המקצועי נראה כי הבלם סאלח חסארמה עדיין יחסר לבכר בשל רגישות בשרירי הבטן ממנה הוא סובל ובגללה גם לא טס עם הקבוצה לפראג, ככל הנראה איציק כהן יהיה זה שימשיך לקבל את הקרדיט במקומו, בנוסף גם המגן דושאן מטוביץ צפוי לחזור להרכב הראשון. מלבד זאת לא צפויים שינויים מיוחדים.

שחקני הקבוצה התייחסו למשחק שמצפה להם ואמרו לעיתון חדשות: "אין ספק שניצחון יחזיר לנו את הביטחון, אנחנו מאמינים שאפשר להתחיל במומנטום חדש מול הפועל באר שבע. גם מול אשדוד שיחקנו לא רע אבל לא הצלחנו לתרגם את זה לשערים. ברק מכין אותנו בצורה הכי טובה שיש למשחק. כל אחד מאיתנו יצטרך לתת מעצמו 100% על הדשא, נצטרך להיות ממושמעים טקטית ומרוכזים לאורך כל המשחק".

אולי יעניין אותך

Bottom ad