היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מחנכים לעתיד: מכללת אוהלו מפרסמת מגזין אינטראקטיבי אונליין

לפני כשנה, לראשונה בהיסטוריה של מכללת אוהלו, יצא לאור מגזין הסטודנטים הראשון, 'אוהלון', עיתון מקוון במהדורה דיגיטלית כחלק מתפישתה ההוליסטית של המכללה, "מחנכים לעתיד", תפישה של לימוד באמצעות מיומנויות המאה ה-21.

הרעיון הוא פרי חשיבה של דיקאן הסטודנטים, ד"ר יונית ניסים, ביוזמה משותפת עם הסטודנט בן גור אריה, שביחד עורכים את הידיעון. גם אופיר בינדר, מנהל השיווק וקשרי החוץ של המכללה, הינו מצוות ההוגים והעורכים. הכותבים בידיעות הם סטודנטים המשתתפים בתכנית תוא"מ: 'תוכנית אוהלו למצוינות', והמגזין כולל חדשות המכללה, כתבות בנושאים חשובים כגון חדירת הסמים לספורט והשפעתם הבריאותית והערכית, ראיונות עם בעלי תפקידים וטורים פרי עטם של הסטודנטים.

העיתון מתפרסם אחת לסמסטר ולאחרונה יצא לאור הגיליון הראשון של שנת הלימודים הנוכחית. ייחודו של גיליון זה הוא אינטראקטיביות מוחלטת של הכתבות וכן הכנסה של טפסים הנמצאים אונליין ומאפשרים לסטודנטים לתאם ביניהם טרמפים, עדכון על אירועים, שיתוף תמונות ועוד.

דיקאן הסטודנטים, ד"ר יונית נסים: "הסטודנטים של אוהלו צעירים ועסוקים, והרגשנו שנכון גם יהיה לתת להם במה משותפת בה יוכלו להתעדכן בכל מה שקורה בקמפוס, גם בתחום החברתי, במקום שייאלצו להסתמך על לוחות מודעות מיושנים. שמעתי כבר מכמה סטודנטים שבזכות הגיליון המעניין הם גילו שיש הרבה יותר "אקשן" בקמפוס ובאזור ממה שהם ידעו בלעדי הגיליון". 

אולי יעניין אותך

Bottom ad