היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מחר: כנס תושבי מועצה אזורית הגליל העליון-2012

השנה תקיים המועצה כנס "מדברים גליל עליון" בכפר גלעדי, שבמהלכו הציבור יוזמן לשמוע ולהשמיע את עמדותיו בנושאים השונים הקשורים בחיי היומיום ביישובי המועצה.

במהלך הכנס יתקיימו מושבים מרכזיים לכלל התושבים וכן פאנלים ממוקדי תוכן על פי תחומי עניין. מנהלת היחידה לתכנון אסטרטגי במועצה, אורית דיניסמן שאחראית על ארגון הכנס: "השנה יתמקד הכנס בעתיד הקהילה הקיבוצית. כיום הקיבוציים מצויים במעין צומת דרכים וצריך להחליט לאן לפנות, לבחור מה תהיה הזהות הקהילתית של כל קיבוץ, מה יהיו המגמות בעתיד הקרוב והרחוק ובעיקר איך אנחנו כולנו, גם תושבים וגם אנשי מועצה יכולים להשפיע על עתיד טוב יותר בגליל העליון. השנה החלטנו להמשיך במסורת שאנחנו מקיימים כבר כמה שנים ולאפשר לציבור התושבים שלנו להשמיע את דעתם וגם לשמוע מה קורה במחלקות השונות במועצה".

ראש המועצה, אהרון ולנסי: "הרבה מאוד תושבים הצטרפו אלינו והם משפיעים על אורח החיים של כולנו. הפיתוח האזורי ושיתופי הפעולה הפכו להיות נר לרגלנו ואנחנו כבר לא פועלים בחלל ריק, לבד עם עצמנו. הגליל העליון של היום זה לא רק הקיבוצים והקיבוצניקים של פעם. אנחנו כל הזמן בדיאלוג עם הסביבה. הסביבה שלנו מורכבת גם מתושבים חדשים, מחברי קיבוץ ותיקים וגם מתושבים בישובים השכנים שלנו שאנחנו חייבים להתייחס אליהם".

בכנס יתקיימו שני מושבים מרכזיים. הראשון בהנחיית ד"ר זאביק גרינברג דיקן הסטודנטים במכללה האקדמית תל חי וחבר קיבוץ יפתח ובהשתתפות סגן ראש מועצה אזורית משגב, דני עברי, ד"ר איילת שביט מכפר גלעדי שמשמת כחוקרת ומרצה במכללת תל חי, פרופ' מיכל פלגי ראש המכון לחקר הקיבוץ באונ' חיפה, אורי מרגלית מזכיר קיבוץ רמת הכובש ועו"ד צבי סיגל חבר חדש בקיבוץ עין כרמל ומומחה לקליטה ובניה בישובים כפריים.

המושב השני יעסוק בתכנית משותפת לפיתוח קריית שמונה וגליל עליון שייפתח בהרצאה של ד"ר שי בן יוסף. במהלך המושב התושבים ייחשפו ליוזמה המשותפת של שתי הרשויות ויוצגו בו תוצרים מסדרת המפגשים שנערכו בחודשים האחרונים.

כמו כן יתקיימו פאנלים ממוקדי תוכן: מסלול המראה לגמלאות מוצלחת, ספורט לאלופים או ספורט לאלפים? קיימות וקהילתיות בקיבוצים, נשים בקהילה, לשם שינוי ביחד ולחוד, בניה קהילתית כיוזמה של משפחות ופרטים ולא של הנהלה, חברה קהילה ורווחה בעידן של התחדשות.

הכנס יתקיים השנה בכפר גלעדי בימי חמישי ושישי 23-24.2.12

אולי יעניין אותך

Bottom ad