היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מחר ממשיכים במסע

כבר שלושה משחקי בית רצופים שהאלופה מסיימת בתיקו ולא מצליחה להשאיר את הנקודות בבית, אם הכחולים היו יכולים להתנחם בעובדה שאומנם מדובר רק בתיקו והם כבר 8 מחזורים ללא הפסד, במחזור האחרון לאחר ההפסד לבאר שבע הם יכולים להפסיק לספור גם את הנתון הזה.

שחקני הקבוצה היטיבו לתאר את המצב: "ברור שאנחנו לא בתקופה טובה שלנו, לא ניצחנו בבית מהמשחק מול רמת השרון, אנחנו גם מסתכלים על הטבלה, אם לא ננצח נהיה בבעיה".

לא סתם שחקני קריית שמונה הזכירו את המילה טבלה, כידוע המטרה העיקרית של האלופה העונה היא לבסס את מקומה בפלייאוף העליון, כעת לאור איבוד הנקודות במחזורים האחרונים נראה כי גם זה הולך ומתרחק מהם, הפסד בשבת לאשדוד יכול לגרום לכך שגם בני יהודה ורמת השרון יצליחו לחלוף על פני ק"ש בטבלה, מצב שיכול להביא אותה עד למקום השמיני, ניצחון בשבת לעומת זאת יבטיח לאלופה לפחות את המקום החמישי בטבלה.

מנגד מגיעה למשחק מ.ס אשדוד שבניגוד לסיבוב הראשון המצוין שעשתה, בסיבוב השני הקבוצה של יוסי מזרחי מתקשה לשחזר את היכולת שלה ומאבדת לא מעט נקודות יקרות, אשדוד נמצאת רק נקודה אחת מעל קריית שמונה מה שהופך את המשחק בין השתיים להרבה יותר מעניין ומאתגר, לעומת ק"ש במחזור האחרון רשמה אשדוד ניצחון על מוליכת הטבלה מכבי ת"א, נכון שהניצחון לא היה משכנע במיוחד אך אין ספק שהנקודות האלו מעניקות לקבוצה מעיר הנמל הרבה יותר ביטחון ומומנטום חיובי לקראת המשחק.

מהפן המקצועי אוסיי מוואלי צפוי לפתוח בהרכב הראשון של הקבוצה, אם כי בצוות המקצועי מודעים לכך שהשחקן עדיין לא בכושר מלא אך בכל זאת מאמינים שהוא יפתח, בנוסף אלעד גבאי ככל הנראה ימשיך לשבת על הספסל ואת הקרדיט יקבל ליאור לוי, שינוי אחר שככל הנראה צפוי הוא שובו של הקפטן אדריאן רוצ'ט להרכב הראשון לאחר שבמשחק האחרון הציג יכולת טובה. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad