היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מיליון וחצי שקלים לבנייה ושידרוג 18 גני משחקים ברחבי העיר

 

החברה שזכתה במכרז תשקם את הגנים ותתחזק אותם במשך 3 שנים ברציפות, ואחת לחודש לפחות יבקרו נציגיה בכל גן על מנת לבדוק את תקינות הגן ולתקן את הליקויים שיימצאו. בימים הקרובים יחלו עבודות שדרוג הגן הירוק בצומת המצודות. מדובר בעבודות בסדר גודל של 350 אלף שקלים. משטח הגומי שנהרס יוחלף בחדש, יוחלפו מתקנים שבורים, יוכנסו מתקנים חדשים ובשלב השני יגודר הגן בעלות של 70 אלף שקלים נוספים. במקום אף תוצב מצלמה כדי למנוע מצב שבו גורמים מסוימים ישחיתו שוב את המתקנים.
הנה רשימת הגנים שישוקמו בשבועות הקרובים: גן כלנית (רחוב כלנית), גן הנרייטה סולד 14 (הנרייטה סולד), גן איילים (עולי הגרדום), גן חנה סנש (חנה סנש), גן הטנקים (בהרצל), גן המכבים (רחוב המכבים), גן יהודה הלוי (יהודה הלוי 14), גן יקותיאל אדם (יקותיאל אדם12), גן הרי נפתלי (רחוב הלבנון), גן יהודה הלוי כאמור, בקרוב ישודרגו עוד 8 גנים בעלות של 800 אלף שקלים. ראש העיר ניסים מלכה שפועל למצוא תקציב נוסף לצורך שדרוג כל גני  המשחקים בעיר קורא לציבור לשמור על גני המשחקים שנועדו לאפשר לילדינו ליהנות ממתקנים איכותיים ומגנים מטופחים. בעירייה קוראים לציבור לגלות ערנות ולדווח על כל מפגע ועל כל מקרה של השחתת רכוש ציבורי למוקד העירוני או למשטרה.
בתמונה: שיקום גן ברחוב חנה סנש. במקום הוכנסו מתקני משחקים חדשים, תוקנו משחקים עם ליקויי בטיחות והוצבה גדר חדשה בכניסה לגן.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad