היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מי התנור: שימו לב לנזילות

הרב צפניי דרורי, רב העיר וראש ישיבת ההסדר כתב מכתב תודה לסניף קריית שמונה של תאגיד מי התנור על שהתריע כי קיימת נזילה במערכת המים הפרטית של הישיבה. כמו כן שיבח הרב את הערנות התאגיד לטובת הצרכנים.

עם קבלת ההתרעה, בדק איש האחזקה של ישיבת ההסדר את מערכת ההשקיה ושם אכן נמצא מקור הנזילה, אשר תוקנה מיד ונמנע בזבוז מים והוצאה מיותרת לישיבת ההסדר.

מתן ההתראה  התאפשר הודות למערכת סיטימיינד, מערכת מתקדמת המבוססת על קריאה מרחוק. תוכנה זאת מאפשרת דיווח מיידי על פיצוץ מים ישירות לתאגיד, מספקת נתונים תפעוליים בזמן אמת המאפשרים טיפול זריז בבעיה.

ב"מי התנור" שבים וקוראים לציבור התושבים להיעזר באפליקציה החינמית READ YOUR METER שירות אינטרנטי הזמין להורדה חינמית מכל נייד ואו באתר החברה.

שירות זה יאפשר לכל תושב לעקוב אונליין במכשיר הנייד שלו אחר מצב צריכת המים ולקבל נתונים נוספים כגון התרעות על נזילות שיאפשרו טיפול מהיר וחיסכון בהוצאות מיותרות. 

מנכ"ל מי התנור רו"ח אברהם בראל: "במקביל לשדרוג  תשתיות ישנות, התאגיד משקיע ללא הרף בכל האמצעים הטכנולוגים המתקדמים ביותר שיש על מנת לשפר את השירות לתושב.

אין ספק שהשקעות אלו נושאות פרי במקרים רבים בהם צוותי התאגיד מזהים תקלות בזמן אמת וחוסכים אי נעימויות מהתושבים. אנו קוראים לתושבים להיעזר בשירותים המתקדמים אלו אשר יאפשרו לכל  אחד לנהל ולהיות במעקב אונליין אחר משק המים הפרטי שלו".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad