היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מכללת אשכולות עוברת למרכז תקוותנו

מכללת אשכולות בקריית שמונה משדרגת את היצע הקורסים ומשתדרגת במקום חדש, מרכז תקוותנו. בנוסף נפתחה שלוחה חדשה שמועצה אזורית מבואות החרמון צומת כח, בה יבחרו התושבים את הקורסים המוצעים.

המכללה שפתחה את שעריה באזור לפני שנתיים, העתיקה השבוע מקומה מ"ארתור פוקס" למתנ"ס מרכז "תקוותינו", וזאת לאור שיתוף פעולה ארצי בין רשת "תקוותינו" למכללת אשכולות.

כחלק מהשינוי הארגוני שביצעה המכללה יועצות הלימודים והארגונים הועברו לאזור הצפון ומתמקדות בהגדלת הפעילות באזור הפריפריה.

כיום, המכללה מציעה קורסים, סדנאות העשרה ולימודי תעודה במגוון רחב של נושאים, ובנוסף הכשרות מקצועיות למפעלים וארגונים אשר מבקשים להכשיר את עובדיהם במקום העבודה או במקום נגיש כגון אחד הסניפים הפעילים שלנו.

חזונו של ראש ומנכ"ל המכללה, ד"ר דן כרמלי, הוא להנגיש קורסים והכשרות מקצועיות לכל אדם באשר הוא, ללא קשר להשכלתו, עבודתו, הכנסתו החודשית או מצבו האישי. אליו הצטרפה הגברת הדר אלגלי כמנהלת המכללה וכמוציאה לפועל את חזונו של דן בכל סניף של המכללה.

לאחרונה המכללה הרחיבה את פעילותה ומציעה קורסים וסדנאות העשרה גם לתושבי הקיבוצים והמושבים באזור, וזאת לאחר שפתחה שלוחה נוספת במבואות החרמון (צומת כ"ח), הפועל במתנ"ס המקומי.

בהנהלת המכללה הוחלט על צעד אסטרטגי בו היצע הקורסים יתבסס עפ"י דרישות תושבי המקום, בעזרת סקרים ופלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק. לאור ההצלחה הוחלט כי מידי מספר חודשים יערכו פורומים ומפגשים עם נציגי המושבים והקיבוצים בהם יועלו בקשות לקורסים מתבקשים, והנהלת המכללה תעשה את מירב המאמץ כדי לרצות ולהרחיב את מעגל הלימודים באזור.

במהלך חודש מאי ייערכו פורומים הן עם נציגי היישובים מהמועצה האזורית מבואות החרמון והן עם נציגי הקיבוצים מהמועצה האזורית גליל עליון.

 

חדש בצפון-קורס מזכירה משפטית

לפני כחודשיים נפתח קורס מזכירות משפטית בסניף  המכללה במבואות החרמון-צומת כ"ח אשר נועד להכשיר תלמידים ותלמידות לעבודה במשרדי עורכי דין, רואי חשבון וכל משרד אשר יש צורך בידיעה משפטית בסיסית. כחלק מתוכנית הלימודים לומדים חוקים בסיסיים, כיצד מנהלים משרד, עבודה משרדית שוטפת וכתיבת מסמכים שונים. הקורס מקנה ידע רחב ונותן ארגז כלים עשיר מאוד כך שכל בוגר יוכל בסיומו לעבוד במשרד גם ללא ידע קודם.

גם המגזר הספורטיבי לא קופח, וכעת נפתח בסניף קרית שמונה מחזור שני של קורס מדריכי כדורגל תחת ידיו של המאמן שמעון הדרי. הקורס מכשיר את אוהבי תחום הספורט והכדורגל בפרט להיות מדריכי כדורגל,  והתעודה מוכרת ע"י מינהל הספורט כך שהבוגרים יוכלו לעסוק בתחום באופן מקצועי.

המכללה שמה דגש על מקצועות הקשורים לספורט בריאות והגשמה אישית הפונים לקהל יעד מגוון ומציעים בין השאר סדנאות של מטבח בריא, כיצד להיות הורים בעידן החדש, צמחי מרפא, תקשור וקורסים כמו קונדיטוריה מקצועית, דולות ומדריכות לידה, קוסמטיקה צמחי מרפא, תקשור ועוד מגוון רחב של קורסים וסדנאות.

אולי יעניין אותך

Bottom ad