היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

"מלא סיפוק מ"עיר ללא אלימות" בקריית שמונה"

השר, נטול גינוני שׂררה מיותרים, היטיב לתאר בפשטות את הצד החזק שלו, העשייה. "כאשר נכנסתי לתפקיד לפני כשלוש וחצי שנים היו עשרים ערים בהן פעל פרויקט 'עיר ללא אלימות'. היום הפרויקט עובד בהצלחה במאה ועשרים ערים במדינת ישראל, וקריית שמונה הייתה העיר המאה בה הפעלנו את הפרויקט. ידנו עוד נטויה", אמר השר בדברי ברכתו.

ראש העיר הרב ניסים מלכה לא היה זקוק לשבוע יותר מתאים בו מושק פרויקט נגד אלימות "השבוע נקרא על המפגש שהיה אמור להיות אלים בן יעקב ועשו. אנחנו גם נמצאים בשבוע של נגד אלימות כלפי נשים. אין אווירה מתאימה מזו כדי להשיק את התוכנית", אמר ראש העיר והוסיף "אני רואה חשיבות רבה בהצלחת התוכנית בעיר ונעשה את הכל כדי להמשיך ולשפר את איכות החיים בעיר. תחום החינוך הינו נדבך מרכזי במסגרת התוכנית. ילד שמרגיש בטוח ומוגן יכול להצליח בכל דבר בחיים", אמר הרב מלכה.

מנהלת הפרויקט בקריית שמונה בתיה וידל העושה עבודתה נאמנה הרחק מאור הזרקורים, חשה סיפוק אותו היא ניסתה להעביר במצגת שעל הכנתה עמלה רבות (תקלה טכנית מנעה את ההצגה).

נקודות החיבור של הפרויקט הם בחינוך, בהסברה ובסיוע לא ישיר באכיפה של הנורמות והחוקים שנועדו להגן על התושבים מפני אלימות מסוג כלשהו.

בתיה ציינה את שיתוף הפעולה הטוב לה זוכה הפרויקט מצד כל הגורמים, ובכלל לאחר שפרויקט מעין זה פועל מעל שנה וחצי, קל יותר להתייחס אליו ברמה של עובדות ולא חזון בעלמא. על פי העדויות שנשמעו במהלך קבלת הפנים לשר אהרונוביץ', עולה תמונה אופטימית שאפשר לטפל באלימות וגם לנצח אותה.

ראש העיר הודה לכל העוסקים במלאכה והתחייב להעביר את כל הסיוע הדרוש להצלחת התוכנית ולהעצמתה בעיר.

בישיבת העבודה בין השר וצוותו לראש העיר הובטח כי המשרד לביטחון פנים יעביר תקציבים נוספים להעצמת התוכנית.

כבר בימים הקרובים יהודק שיתוף הפעולה בין הפיקוח העירוני למשטרת קריית שמונה. במסגרת שיתוף הפעולה תסייר בשטח ניידת משולבת בה יהיו שוטר ופקח שיסייעו בשמירה על הסדר ברחבי העיר.

עוד השתתפו במפגש: דני שחר האחראי במשרד על "עיר ללא אלימות", ניצב רוני עטיה מפקד המחוז הצפוני, סגן ראש העיר ד"ר בוריס סידלקובסקי, מפקד התחנה סנ"צ יגאל חדד, מנהלי אגפים, מנהלי בתי  ספר ועוד.

אולי יעניין אותך

Bottom ad