היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ממשיכים להתכונן ל"גנרל חורף"

בעקבות מזג האוויר הסוער שהיה השבוע במדינה ובמיוחד במרכז הארץ וההצפות וקריסת התשתיות בערים כמו רעננה וכפר סבא, כינס ראש העיר את הצוות הבכיר של העירייה והורה להם להמשיך להתכונן לגנרל חורף כדי שתמונות כמו שנראו במספר ערים במרכז הארץ לא ייראו בקריית שמונה.

בעיריית קריית שמונה נמשכות ההכנות לבואו של "גנרל חורף".

בישיבת הצוות הבכיר של העירייה שהתקיימה לאחרונה דרשו ראש העיר הרב ניסים מלכה, המשנה לראש העיר אלי זפרני ומנכ"ל העירייה אשכול שוקרון מאנשי אגף שפ"ע להמשיך ולהתכונן בצורה יעילה לגשמים הצפויים ולמנוע עד למינימום אירועים חריגים והצפות.

ראש העיר: "בשעה טובה נפתחים ארובות השמיים ונתפלל שירדו גשמי ברכה בכמויות הרצויות. משך שבועות ארוכים פעלו עובדי העירייה ללא לאות כדי להכין את התשתיות לחורף בכדי למנוע עד כמה שניתן הצפות שהיו בעבר במספר מוקדים ברחבי העיר ועל כך אני מפרגן ומודה לעובדים המסורים שלנו".

בעיריית קריית שמונה ביקשו מהתושבים לעדכן את המוקד העירוני בכל בעיה. המוקד זמין לתושבים 24 שעות ביממה.

"חשוב לנו להעניק לתושבים את השירות המיטבי ונעשה את הכל לטפל בכל פנייה כאשר היא תגיע. אנו מבקשים מהציבור לגלות סובלנות וסבלנות ומבטיחים להעניק את השירות הכי טוב והכי מקצועי שניתן להעניק", נמסר מאגף הדוברות בעיריית קריית שמונה.

כמו כן נערכה הבוקר ישיבת צוות בלשכת ראש העיר בו סקרו הגורמים המקצועיים ברשות את ההכנות שנעשו ושייעשו בתקופה הקרובה כדי למנוע מראות כפי שנראו השבוע בערים במרכז הארץ.

"כאשר אנו רואים את ההצפות במקומות אחרים בארץ, מצבנו יותר טוב מטוב", מסר מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון. "עשינו ונמשיך לעשות את המקסימום כדי למנוע הצפות ובעיות אולם חשוב להבהיר כי לא ניתן למנוע לחלוטין מקרים של הצפות. במידה וכמות הגשמים תהיה גדולה ולאורך זמן צפויות בעיות ואנו ברשות זמינים לרשות בכל שעות היממה".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad