היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מנהלי המפעלים לסגן שר הביטחון: "תנו עבודה, את היתר נעשה הכי טוב"

סגן שר הביטחון דני דנון ביקר השבוע בקריית שמונה ונפגש עם ראש העיר הרב ניסים מלכה, סגנו עמרם שחר ומנהלי מפעלים כדי לבדוק כיצד ניתן לסייע למפעלים הביטחוניים בקריית שמונה בהספקת עבודות.

ראש העיר הזמין את סגן השר לעיר בעקבות הידרדרות בהעברת עבודות מטעם משרד הביטחון למפעלים המתפרנסים מעבודות שמספקת להם המערכת הביטחונית. הדברים הגיעו לכדי צמצום בשעות העבודה, ובמפעלים אחדים אף החלו בפטורי עובדים. "אפילו מכרזים בהם זכו מפעלים בקריית שמונה מתבטלים והעבודה מועברת לקבלנים חיצוניים מעבר לים", אמר ראש העיר לסגן השר דנון.

השבוע סגן השר לעיר וביקר במפעל מפעל סימ"ת, שוחח עם עובדי ומנהלי המפעל ולאחר מכן קיים פגישת עבודה מורחבת עם ראש העיר וצוותו ועם מנהלי המפעלים בקריית שמונה.

בפגישה השמיעו מנהלי המפעלים את מה שהם משמעים כבר ארבעים שנה לראשי מערכת הביטחון "ספקו לנו עבודה, את היתר תשאירו לנו". עוד ביקשו מנהלי המפעלים עדיפות במכרזים של משרד הביטחון, מה למעשה הוא יתר הגינות כלפיהם ביחס לשלל התנאים שיש למפעלים דומים במרכז הארץ.

 

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "אני בטוח שסגן השר יסייע לנו לשמור על התעשייה הביטחונית בקריית שמונה. במידה והמפעלים ייפגעו, לא נשב בחיבוק ידיים. מדובר במאות משפחות שמתפרנסות במפעלים האלה ופגיעה בהם היא למעשה פגיעה בקריית שמונה על כל המשתמע מכך", אמר ראש העיר מלכה.

סגן ומ"מ ראש העיר עמרם שחר אמר כי "אם משרד הביטחון רוצה הוא יכול בהחלטה אחת פשוטה לפתור את המצוקות של המפעלים. השאלה היא לא מה עושים, אלא אם יש רצון לעזור", אמר שחר.

סגן שר הביטחון דני דנון: "אני מתכוון לנצל את תפקידי כדי לקבוע סדר עדיפות חדש במשרד הביטחון. ממשלת ישראל ומשרד הביטחון צריכים לעשות הכל כדי שהתעשייה בקריית שמונה לא רק שלא תיפגע אלא אף תצמח ותגדל. באתי לשמוע את המצוקות כדי שאוכל ללמוד את הנושא ולהשפיע על סדרי העדיפויות במשרד הביטחון", אמר סגן שר הביטחון.

אולי יעניין אותך

Bottom ad