היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר: מלאה סיפוק ממערכת החינוך בעיר

 

מנכ"לית משרד החינוך, דלית שטאובר ומנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון קיימו השבוע יום למידה מלא בקריית שמונה ובמרכזו ביקור, צפייה והתבוננות בתהליכים הפדגוגיים ובעשייה במערכת החינוך העירונית, כאורחי ראש העיר הרב ניסים מלכה, מחזיקת תיק החינוך ד"ר יפעת ביטון שאשא ומנהלת אגף החינוך, תמי לוי.

מנכ"לית המשרד, דלית שטאובר אמרה במהלך הביקור כי "ההשקעות הגדולות והמתעדפות של המשרד במערכת החינוך העירונית הם אמירה ערכית ברורה ועדות לחשיבות העיר למשרד החינוך. ראיתי כאן ניצוצות של מצוינות כדרך חיים אצל התלמידים והמורים גם יחד כאשר החינוך לערכים כאן קודם להישגים, הצלחות וציונים. יש כאן תחושה עמוקה של ערבות הדדית וגאוות יחידה. אתייחס באהדה לבקשותיהם של גורמי הרשות לתת מענה לצורך בבתי ספר שיכשירו תלמידים להיות  בעלי מקצוע בתחומים הנדרשים עבור התעשייה".

עוד הוסיפה ואמרה מנכ"לית המשרד: "זו הזדמנות נפלאה עבורי לומר בקול ברור וצלול כי לכל המהלך הזה היה דרוש פרטנר אמיתי ואני שמחה שמצאנו כאן בקריית שמונה מנהיג אמיתי בדמות ראש העיר ניסים מלכה שלמרות כל הקשיים קיבל החלטה אמיצה להשקיע בחינוך יותר מכל דבר אחר ואת התוצאות מתחילים לראות כבר עתה".

המנכ"לית הבטיחה לעזור בכל נושא שיידרש ואמרה כי "מה שקורה בקריית שמונה הוא בהחלט מקור לגאווה".

מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר התייחסה לסערה שהייתה באשר לאי יישום פתיחת אזורי הרישום ואמרה: "אני מעודדת ביקורת וחשוב מאוד שהיא תושמע כי זוהי הדמוקרטיה האמיתית. אולם מי שאין לו היכולת להביט ולהכיר את חצי הכוס המלאה, אין לו זכות לדבר על חצי הכוס הריקה", אמרה שטאובר.

 

מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון הדגישה כי "העיר זכתה לסגל פיקוח-ניהול-הוראה יוצא מן הכלל. יש כאן עשייה חינוכית יפה ומוצלחת עם הישגים לימודיים וערכיים מכובדים וחתירה מתמדת למצוינות. אמנם אנחנו כאן במעלה הר החינוך והכל בסימן עשייה ותנועה אך יש עוד הרבה מה לעשות. החינוך בעיר והרצף החינוכי הם הדגל והעוגן המרכזי והעובדה שהעיר משמשת אבן שואבת לתלמידים מחוץ לישוב, מהקיבוצים והמושבים גם יחד. זו תעודת כבוד, הוקרה והערכה למערכת החינוך" .

יו"ר וועד ההורים המרכזי משה ניסימיאן: "וועד ההורים מחויב בראש ובראשונה לשמור על האינטרסים של הילדים שלנו. אנו גאים להיות חלק מכל התהליכים והשינויים שעוברים על העיר ואנו גאים להיות תושבי קריית שמונה".

מנהלת האגף תמי לוי: "היום הזה איפשר לנו להראות את העשייה הרבה והאיכותית במערכת החינוך שלנו. התרגשנו מאוד מהמחמאות ומהפירגון של אנשי משרד החינוך שהתפארו והתפעלו ממה שראו. יש לנו מערכת חינוך מצוינת ויש לנו במה התגאות".

ראש העיר הרב ניסים מלכה סיכם בשם העירייה את הביקור והודה במילים חמות לאורחות וצוותן: "החינוך הוא הדבר הכי חשוב מבחינתי ואת רוב יומי אני מקדיש להמשך קידומה ופיתוחה של מערכת החינוך בקריית שמונה. למרות המצב הכלכלי הקשה קיבלתי החלטה אסטרטגית לא לקצץ בתחום החינוך ואני שמח שההחלטה הזו הוכיחה עצמה. לילדים שלנו מגיע לקבל את החינוך הטוב ביותר וכך אכן יהיה. אני מודה למנכ"לית המשרד, למנהלת המחוז על הדברים החמים שאמרו על מערכת החינוך שלנו וזו הזדמנות טובה עבורי להודות למנהלי בתי הספר בעיר, לצוותי ההוראה, להורים ולתלמידים על שיתוף פעולה פורה ועל הדרך הארוכה בה אנו צועדים למען עתיד טוב יותר לילדינו".

דובר המחוז, דויד גורלי מזכיר בהקשר לביקורן של מנכ"לית המשרד דלית שטאובר ומנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון כי: "המשרד השקיע בשנה החולפת במערכת החינוך בעיר 17,7 מיליון שקלים בקירוב, מעבר לתקציב השוטף. בין היתר בתכניות חינוך נוספות ושח"ר, בתקשוב ובהקצאת 30 'כיתות חכמות', בפעילות מינהל ח"ן, תיגבור מרכיבי בטחון, הדרכה ועוד. סכום ראוי ומכובד לכל הדעות, והכל למען ילדי העיר ומערכת החינוך", אומר הדובר גורלי.  

עוד נלוו לביקור: אסנת אייל מפקחת יישובית. מתכללת, ירדנה אלון. מ"מ מחמ"ד, יעקב שבות מפקח ישובי כולל לחמ"ד, יעל ברם מפקחת חינ"מ ודויד גורלי דובר המחוז.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad