היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מסתמן: ד"ר בוריס סידלקובסקי ויגאל בוזגלו סגנים ב-1/2 משרה. כל אחד.

עד כה ידוע שיש הסכמה לגבי מועמדותו של יגאל בוזגלו וזאת בהמשך להצהרותיו שהוא חותר לסגנות והוא חושק בתפקיד.   אחרי שראש העיר הגיע להסכמה עם בוזגלו, תוך 'עזרה' של פוליטיקאים מהליכוד, התפנה ראש העיר להשלים את הפאזל. ד"ר יפעת שאשא-ביטון, שהייתה עד לא מכבר מועמדת בטוחה לסגנות מטעמו של ראש העיר, יצאה או הוציאה עצמה מהמרוץ, תלוי את מי שואלים. עד כה ידוע שראש העיר נפגש עם הרב מאיר לוי, יו"ר האופוזיציה בנצי יעקב ועם ד"ר בוריס סידלקובסקי. הרב לוי ובנצי הודיעו לו שאינם מעוניינים בתפקיד, כפי שהוא שראש העיר הציע והם מעדיפים קואליציה רחבה. באשר לד"ר סידלקובסקי, העניין הוא שונה לחלוטין. ערב הבחירות לסיבוב השני, קרא סידלקובסקי לבוחריו להצביע עבור ראש העיר שהתמודד מול בנצי יעקב. תמיכתם הגורפת של מצביעי סידלקובסקי היא זו שהכריעה את הכף לטובתו של ראש העיר בסופו של דבר והביאה לבחירתו ברוב קטן מול בנצי יעקב. בהסכם שיש בין הצדדים הובטחה הסגנות לד"ר בוריס, אולם סירובו של חברו לסיעה עופר אדר להצביע בעד בוריס, טרפדה את מימוש ההסכם. ראש העיר טען שבוריס לא עומד בהסכם ולכן לא יוכל הוא לעמוד בחלקו ולמנות את בוריס לתפקיד סגן.

בתוך כך, חלו התפתחויות במגרש הפוליטי וד"ר סידלקובסקי צירף אל מפלגת ישראל ביתנו את חברת המועצה אהובה סירוגין ובכך הוא החזיר את 'מצבת כח האדם' של סיעתו לקדמותה, שני מנדטים. משכך, שוב שוחחו השניים בוריס וראש העיר, ובפגישה שהתקיימה השבוע הציע ראש העיר לד"ר סידלקובסקי את תפקיד הסגנות בחצי משרה.  בוריס השיב לראש העיר שעליו להתייעץ עם יו"ר מפלגתו אביגדור ליברמן, ורק לאחר מכן הוא ייתן את תשובתו אם אכן הוא מוכן לקבל את התפקיד.

ד"ר בוריס: "נכון, נפגשתי עם ראש העיר השבוע. הוא הציע לי את הסגנות בחצי משרה. אמרתי לו, שכמו שקיבלתי את הסכמתו של היו"ר ליברמן לתמוך בו בסיבוב השני, כך אני חייב להתייעץ איתו אם בכלל לקבל את התפקיד. אנחנו בכל מקרה עומדים ועמדנו בהסכמים שלנו ובל שהעניין נגרר כל כך הרבה זמן", אמר ד"ר בוריס ל"חדשות הגליל" בתום הפגישה.

תגובתו של ראש העיר על מינוי סגנים: "כאשר יושלמו השיחות עם כלל חברי המועצה וההתייעצויות שאני עורך בנושא, תתקבל החלטה לגבי זהותם של שני סגני ראש העיר. ההחלטה הסופית  תתקבל במהלך השבועות הקרובים ולאחריה יוצג הרכב הקואליציה החדש".

אולי יעניין אותך

Bottom ad