היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מסתמן: כ-20 משרות בתחום השיווק והפיננסים בשיתוף בית ההשקעות "Horizon"

חגי סבתי, חבר "פרלמנט צעירי הצפון" מטעם "המשרד לפיתוח הנגב והגליל" מוביל את מהלך בנושא: "בימים בהם צעירים רבים מבני קריית שמונה עוזבים את העיר בחיפוש אחר תעסוקה ראויה וקריירה, מהלך כזה יביא למעט אויר לנשימה ואולי יעיד על הבאות. אנו מקווים שהמהלך יגרום לעוד חברות ויזמים להבין שיש צעירים איכותיים באיזור ושכן ניתן לפתח אותו בעזרתם", אומר חגי סבתי, (27), תושב העיר, חבר "פרלמנט צעירי הצפון" מטעם "המשרד לפיתוח הנגב והגליל". חגי בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול בהצטיינות ומוסמך לתואר שני במנהל עסקים. רבים מחבריו של חגי עזבו את העיר והוא לא מוכן לעזוב את ביתו, ומתכוון לעשות למען פיתוח האיזור. כחלק מפעילותו ב"פרלמנט צעירי הצפון" הוא פועל להוביל מהלכים נוספים בעיקר בתחום התעסוקה, תחום בעל חשיבות עליונה לפיתוח מקומי ואזורי.

– חגי, מה אתה מציע?

"הורייזן בית השקעות, הוא בית השקעות בצמיחה הממוקם בחיפה ומעוניין בשלב הראשוני להציע כ-10-20 משרות לעבודה מהבית, כאשר השאיפה היא להקים בהמשך מרכז שיווק בקריית שמונה. המשרות תוצענה בעיקר לבעלי זיקה לתחום הפיננסים ושוק ההון ולסטודנטים בוגרי כלכלה וניהול. בימים אלו נבחנים מספר שיתופי פעולה ובהם שיתוף פעולה עם החוג לכלכלה וניהול במכללה האקדמית תל- חי", אומר חגי.

יוזמות מעין אלה מבטאות את הכמיהה של בני העיר להיאחז בה נולדו ומתכוונים לא לוותר על הזכות הבסיסית לחיות ולהקים בית בקריית שמונה.

 

על פי המתווה, בהורייזן, ידאגו להכשרה מלאה, השתלמויות וקורסים בשוק ההון בשכר מלא. הכוונה של החברה לפתח את עובדיה ומציעה אפשרויות קידום. מנהל השיווק של החברה והאנליסט הראשי התחילו דרכם בחברה במשרות המוצעות כאן. למעוניינים ניתן לפנות לחגי בטלפון: 052-6559817  או לשלוח קו"ח במייל: info@horizon-cm.co.il

אולי יעניין אותך

Bottom ad