היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מפגש קצוות

הקבוצה של ניר ארקין סובלת מלא מעט זעזועים ונמצאת במערכת הישרדות לא פשוטה בכלל שכוללת פתיחת עונה עם מינוס של 4 נקודות, החלפת שני מאמנים, עיכוב במשכורות השחקנים ושרשרת הפסדים שלא נגמרת. כל זאת ועוד הביאו את ר"ג לכך שהיא המועמדת העיקרית לרדת לליגה השנייה כשהיא נועלת את טבלת הליגה עם 5 נקודות בלבד.

נכון לרגע זה עדיין לא נמצא מחליף למאמן צביקה צמח שהתפטר לפני כשבועיים מתפקידו, והמאמן הזמני איציק ברוך הוא זה שייקח את המושכות וידריך את השחקנים על הקווים מול ק"ש. דווקא במחזור האחרון הצליחה ר"ג לחלץ נקודה מהפועל עכו המצוינת לאחר שסיימו מולם את המשחק בתיקו מאופס. למרות כל הצרות שיש בקבוצה, השחקנים באדום החליטו לא לוותר ומדברים על מלחמה עד לרגע האחרון של העונה, כאשר בשבוע האחרון הם קיבלו חיזוק בדמותם של החלוץ אובדו אקוצ'ה שהגיע מבני סכנין והקשר ג'ונתן אסוס שהגיע מהפועל פ"ת. יחד עם הרכש החדש צפויה רמת גן לגייס את כל הכוחות שלה ובייחוד את משחק ההגנה בכדי להשיג תוצאה טובה מול ק"ש ולנסות לטפס על דרך המלך.

מהצד השני חניכיו של רן בן שמעון מגיעים במומנטום מצוין לאחר היכולת הטובה שהפגינו במשחק מול הפועל ת"א והאימונים השבוע נערכו באווירה חיובית ומחויכת. בקבוצה מרוצים מאד מחזרתו של אלרואי כהן למגרשים ומהמשב רוח הרענן שהכניס עימו לקבוצה החלוץ שמעון אבוחצירא.

מהצד המקצועי המאמן רן בן שמעון ביקש מהשחקנים שלו לא לנוח על זרי הדפנה ולגייס את כל הכוחות וההשקעה בכדי להגיע מחויבים ורעננים למפגש מול רמת גן ולא לתת למיקום הקבוצה של ניר ארקין להטעות אותם. המאמן הסביר לחניכיו שבוינטר תחכה להם קבוצה שנלחמת על חייה בציפורניים ולפעמים אין יותר מסוכן מזה. מעבר לכך ק"ש תהיה חייבת לנצל את המצבים אליהם היא מגיעה ולשים דגש על הרגל המסיימת של ההתקפות. מבחינת ההרכב לא נראה כי יהיו שינויים מיוחדים מהמשחק מול הפועל ת"א כאשר גיא חיימוב שהיה מצוין ביום שני צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בשער, לרב"ש צפוי כאב ראש חיובי בנוגע לחוד עכשיו לאחר חזרתו של אלרואי כהן להרכב ועם הצטרפותו של שמעון אבוחצירא, ולא מן הנמנע כי הוא יחליט לפתוח עם חלוץ נוסף על חשבון אחד מהקשרים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad