היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מקדמים מרכז לצעירים משוחררי צה"ל מהגליל העליון

בשבוע האחרון התקיימו שתי פגישות בנושא. פגישה עם חמדה מרק מנהלת הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים וצוות שהתלווה אליה, לרבות מועין מקלדה מנהל מחוז צפון של היחידה ופגישה עם דלית פישר מנהלת מחוז צפון של תכנית "הישגים".

בפגישה עם אנשי הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים, הציגו ראש המועצה גיורא זלץ, שמעון ליטמן מנהל יחידת הקשר לחיילים מטעם המועצה, ודנה מורן רביד ממחלקת הצעירים את נתוני הגיוס לצה"ל ביישובי המועצה בשנה שעברה. אלה עומדים על 92% בקרב הבנים ו-93% מקרב הבנות, גבוה משמעותית מהנתון הארצי. בנוסף, הוצגה הפעילות הנוגעת לאוכלוסיית הצעירים, בתוכה כ-450 חיילים בשירות סדיר וכ-1200 חיילים משוחררים (בתקופה של 5 שנים מיום השחרור).

ליטמן ומורן-רביד הציגו צורך שחוזר ועולה מהשטח, הנגשת סל שירותים לחיילים המשוחררים שלנו, בהתאם למגיע להם, הכולל מידע על מיצוי זכויות, ייעוץ אישי, עבודה מועדפת, קורסים מקצועיים, תעסוקה, מסלולי לימוד, הטבות במגורים, ועוד. בנוסף הציעו מודל אפשרי ליישום על ידי הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים בגליל העליון.   

פגישה נוספת התקיימה עם דלית פישר מנהלת מחוז צפון של תכנית "הישגים". בפגישה נדון נושא הייעוץ וההכוונה להשכלה גבוהה לחיילים המשוחררים והוצג מודל אפשרי למימוש. 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad