היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מקום 1 במילואים מכללת תל חי

הסטודנטים במכללת תל חי ממשיכים לבלוט באיכותם, ערכיותם ובתרומתם למדינה, הפעם בשירות מילואים פעיל.

סקר חדש שערכה התאחרדות הסטודנטים הארצית בקרב מוסדות הלימוד להשכלה גבוהה מגלה כי הסטודנטים במכללת תל-חי משרתים הכי הרבה ימי מילואים בשנה עם ממוצע של 19.5 ימים בשנה, לעומת ממוצע ארצי העומד על 14 ימי מילואים בשנה.

לפי נתוני הסקר, הסטודנטים במכללת תל חי ניצבים בראש הטבלה, לאחר מכן מדורגות אוניברסיטת בן גוריון עם 19.2 ימים בממוצע לסטודנט, המכללה למנהל עם 17.7, בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים עם 16.1, אוניברסיטת ת"א עם 15.2 והסטודנטים באוניברסיטה העברית 14.6 ימים בממוצע לסטונט.

יוסי מלכה מנכ"ל המכללה: "אנו גאים בסטודנטים הלומדים במכללה ואשר משרתים נאמנה את המדינה בשרות משמעותי וללא תירוצים מיותרים. זו עדות נוספת לאיכותם של הסטודנטים שלמרות הלימודים התובעניים משרתים במילואים וגם מעורבים באופן יוצא דופן בתרומה לאזור ובפיתוח הגליל כולו".

עוד עולה מהסקר השתתפותם הגבוהה של הסטודנטים והסטודנטיות במערך המילואים של צה"ל: 45% מהסטודנטים והסטודנטיות במילואים נקראו לשירות מילואים במהלך לימודיהם. כשלושה מכל ארבעה סטודנטים גברים משרת במילואים, לעומת כ- 25% בלבד שאינם. חמישית מהסטודנטיות משרתות בשירות מילואים פעיל.

נתון מדהים הוא עולה בסקר והוא שמספרם של הסטודנטים הרוצים לשרת במילואים גבוהה יותר ממספרם של הנקראים לשרת בםועל. "אנחנו רוצים לשרת, אבל צה"ל לא קורא לנו", הם ענו בסקר.

סטודנטים רבים 'נוטשים' את לימודיהם במהלך השנה לטובת שירות המילואים. שירות זה פוגע לא אחת במהלך התקין של הלימודים ומקשה על הסטודנטים להתמודד עם הפערים שנוצרים בעקבות השירות. כאשר נשאלו הסטודנטים מהו הכלי שיעזור להם להשלים את החומר שהחסירו בשל שירות המילואים באופן הטוב ביותר הצביעו הרוב על שיעורי השלמה (31%), הרצאות מוקלטות (26%) ותקצירי שיעורים (25%).

ידיעה מחממת בימים קרים.

אולי יעניין אותך

Bottom ad